Zalando DHL Express foutje?!

Hoi iedereen,

Ik kom even om advies vragen. Ik had zaterdag een bestelling geplaatst op zalando met de speciale ’ DHL Express ’ zending. Zo krijg je je pakje eerder, maar je moet wel 9,95 extra betalen. Ik had het vandaag nodig, dus het zou vandaag ook komen.

Na DHL express aan te klikken, ik kende het helemaal niet, was ik hartstikke blij. Maar heb voor de rest geen bericht gehad over tijden. Dus ik ben om 10 uur even naar de supermarkt gegaan :slight_smile: Zijn ze toch om 10.15 langs geweest! Eerst volgende levertijd is morgen. Te laat dus.

Nu heb ik dus 10 euro extra betaald, en ik heb mijn pakje niet op tijd. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik zonder melding dat het niet bij de buren afgeleverd kan worden, zonder melding tussen welk tijdsbestek ze komen etc. dat ik 10 euro moet betalen? Of wel, kan ik daar niks tegen doen? :cold_sweat: :stuck_out_tongue:
Ik bestel ieder geval nooit meer via DHL, en vind het ook raar dat zalando er verder niks over meldt hihiii.

Doeii Dankje!

Ik zou het eigenlijk niet weten. Je hebt wel meer bezorgdiensten die tijden hebben van 8 uur in de ochtend tot 8 uur in de avond. Je zou de klantenservice van DHL even kunnen bellen om te zien of er nog iets te regelen valt? Ik heb ook weleens gehad dat ze net langs waren geweest en ik had ze gemist omdat we niet wisten dat ze kwamen, lag er een briefje in de brievenbus en toen kwam de koerier 's avonds het nog een keer proberen en toen waren we er wel.

Ik zou ff contact opnemen met de klantenservice, dan kun je hopelijk nog iets regelen.

Je bent toch zelf even weggegaan? Het is voor hen ook lastig om aan te geven wanneer ze precies langs zullen komen. Ik denk dat je die 10 euro toch gewoon moet betalen, het is namelijk niet hun fout dat jij in de supermarkt rondliep.