Zal ik?

Zal ik gele vans nemen?

http://cdn2.iofferphoto.com/img/item/193/383/732/2011spring-new-vans-men-women-sneaker-shoes-yellow-7-f58d7.jpg

Ik weet het echt niet meer, welke kleur ik moet nemen. :[

Welke kleur zouden jullie nemen?

Ik denk dat het moeilijk te combineren is, wel vrolijk voor in de zomer natuurlijk. Ik heb geen idee welke kleur wel leuk zou zijn, weet niet welke kleuren er allemaal zijn. Rood is misschien wel leuk, of paars…

Ja ik vind geel wel cool, heb ze ook nog nooit eerder gezien. :slightly_smiling_face:

Ik dacht inderdaad ook dat het leuk zou zijn voor in de zomer! Maar idd moeilijk te combineren. XD

Ik denk dat dat wel mee valt hoor, als je de rest basic hou.
Grijs, wit, zwart etc staan er goed bij! :slightly_smiling_face:

Ik zou beetje lichtgrijs doen, dat vind ik overal bij passen en dan zou je je kleding met kleur kunnen doen? :open_mouth:

ze zijn wel vet, alleen als je een wat ‘fellere’ kleur wil zou ik toch voor rood gaan:)

Ik vind zwarte leuker.

Ik heb rode gekocht!

ik vind ze leuk in het geel :slightly_smiling_face:

Geel is superleuk en echt niet moeilijk te combineren hoor!

donkerblauw, zwart en rood vind ik het leukst!

Ik heb nu roze,witte,en zwarte geblokte vans. Ik ga denk ik nu paarse kopen met nog een kleurtje. Geel, ja ik houd zelf niet zo veel van geel, maar onder een witte broek staat het denk ik wel vrolijk. x

ik heb zelf ook gele Vans, en ik vind het helemaal niet moeilijk te combineren (:
ik heb iets van 3 shirtjes waar dezelfde kleur in voorkomt, en als je de rest gewoon rustig houdt, dan is het niet zo moeilijk (:

Ik denk dat ik toch voor de gele ga ja!

Ik zou ze zelf niet kopen. Ik heb ook echt iets tegen geel, haha. Ik zou voor zwart gaan.

JAAAA kopen! iedereen heeft al zwart en grijs en geel is vrolijk voor in de lente/zomer! :grinning:

wat een vette kleur! ik had eerst zo’n kleur all stars :wink:

ik vind ze wel wat hebben maar ik denk dat ik ze zelf niet zou gaan kopen :slightly_smiling_face: