zal ik weer wat met hem nemen of niet?

hee

er is een jongen, en dat is dus eigenlijk mijn ex
maar hij zei op msn dat hij me miste, en vaak terugdenkt aan toen we nog wat hadden blablabla en dat hij me nog leuk vind
en ik heb terug gezegd dat ik het niet wist… maar ik weet t echt niet :open_mouth:

maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen
ik vind m wel leuk…

en t was toen uitgegaan omdat ik hem eigenlijk nooit zag
maar hij is verhuisd dus zie ik hem vaker

maar ik vind m niet leuk omdat hij soms best depressief kan doen… maar ik denk dat ii daar nu overheen is…

en t stomste vind ik dat hij best wel een player is… want toen ik het net had uitgemaakt had ii een paar dagen daarna alweer een ander… en heel vaak ook de ene paar weken de een en de andere paar weken de ander…

zal ik weer wat met m nemen of niet??

niet doen.

• zou tenminste mijn keuze zijn -

c

Bedenk of je hem écht leuk vindt, zou jij je er gelukkiger bij voelen om weer verkering met hem te hebben, of niet.

ik denk liever nie,

maar wel komt jouw situatie een beetje overeen als de mijne,
mijn ex vertelde me gisteren dat ie me terug wilt enzo.
alleen weet ik het ook niet.

we hadden best wel veel problemen toen we bij elkaar waren en mijn vriendinnen vinden het ook beter dat ik niks meer met hem gaat hebben.
alleen één vriendin zegt dat ik het kan proberen, en zelf wil ik het ook proberen.
Ik kan tog even met hem uitgaan zonder dat ik verkering met hem heb enz. en kijken of het tog wel wat wordt of nie, mischien kun je dat ook proberen :anguished:?

Je komt niet bepaald verliefd over, dus niet doen dan.
Je geeft zelf al zoveel tegenargumenten dat ik niet snap waarom je uberhaupt twijfelt.

Als je hem wel echt leuk vind kan je zoals hierboven gezegd misschien eerst een tijdje daten, dan kan je hem ook beter peilen.

Je moet sowieso niet je beslissing maken op grond van de mening van vriendinnen. Doe wat jou het beste lijkt? Als je het wilt proberen doe je het gewoon, en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt… :wink:

nou ja okee
ik heb best veel punten dat ik hem niet leuk vind…
maar hij heeft gewoon wel iets leuks
hij is aardig lief grappig en we houden van dezelfde dingen enzo

maar een vriendin van me zei; ik denk dat hij een vriendin nodig heeft, niet lullig opvatten btw

het was ook alleen uit omdat ik hem nooit zag en de verliefdheid toen dus overging…
maar ik weet t niet…
mischien kan ik beter net als boven mij met hem afspreken

ik heb het zoow fucking verkloot
en ik wil het gewoon even allemaal van me afschrijven typen of whatever
het maakt me ook niet zo veel uit of iemand dit leest, en of iemand erop reageerd…
maar ik had zonet met m gepraat…
en ik weet niet wat ik van hem vind… ik weet het gewoon niet
hij; waarom staat i dont know blablabla… in je naam
ik; omdat ik het gewoon niet weet…
hij; wat weet je niet dan… want dat snap ik niet helemaal

en hij wist wel dat het over hem en ik ging…

ik; dat weet ik zelf dus ook niet helemaal
hij; maar je moet
hij; 1 ding begrijpen
hij; ik sta altijd voor je klaar, ook al haat je me, ik zal er altijd voor je zijn

ondertussen vond ik dat zo lief <3 dat ik huilend achter de pc zat

ik; aahw hug wat lief <3
hij; alstu

nou en ik vond t egt heeel lief enzo
en toen gingen we verder praten
en ik weet t nog steeds niet… en hij allemaal lieve dingen zeggen, en ik dus niet weten hoe ik daar op moest reageren
dus zei ik maar okee… enzo
en toen zei hij; weet je wat… het boeit me ook allemaal niet meer

toen zat ik dus voor de 2de keer huilend achter de pc

hij; laat maar
hij; ik zeg wel niks meer…
hij; sorry
ik; geeft niet
ik; het spijt mij juist
hij; waarom
ik; omdat ik het niet weet

en later ging hij dus weg… en ik zo knuffel poppetje
hij; niet doen … ik ben niet in de stemming voor een hug
hij; ik voel me nog fucking kutter dan zonet
hij; ik ga wel aan je denken

aarrgghh
ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen…
ik weet het allemaal eventjes niet meer
verdomme

help?!

hmm, je moet even heel goed nadenken over wat je wil!
want als je het aleen maar zou doen omdat hij het wil schiet je daar niks mee op en doe je hem als je het achteraf uit moet maken alleen maar meer pijn, en jezelf waarschijnlijk ook. over het gesprek op msn van jullie. ik vind het wel erg lief van hem dat hij zegt dat hij altijd voor je klaar staat en al die dingen. maar verplaats je is in hem en dan bedoel ik zijn positie. wat zou jij doen als je iemand echt heel leuk vind en diegene zou eerst zeggen dat hij/zij het niet weet, en na al die pogingen om te laten merken dat ie om je geeft nog steeds, dan weet jij ook niet wat je zou moeten doen waarschijnlijk. En volgens mij komt hij aleen maaar zo boos over omdat hij het gewoon vreselijk kut vind omdat jij het niet weet, niet omdat hij kwaad is op je. mijn tip : denk zelf heel goed na wat je wil anders kwets je hem alleen maar, en slaap er een paar daagjes over. Succes! (ik hoop dat je er wat aan hebt) xx

dankje voor je reactie <3

ik ga idd even goed nadenken wat ik wil… hmm best moeilijk
en dan zit ik ook nog met die examens en dit nog…
njaa eerst de examens :sunglasses:
ik zie hem volgende week vrijdag pas weer

ik voel me er ook echt wel schuldig over dat hij zich kut voelt… want als hij zich kut voelt doet hij stomme dingen… snijden enzo … of teksten in zijn arm krassen
en ik voel me zoow verdomme schuldig daarover…

Zoals ik dit allemaal hoor…
Nee.

[i]Niet doen.

Mijn ex zei ook lieve dingen toen het uit was, dat ik altijd bij hem terecht kon enzo. Maar uiteindelijk wist ik dat hij toch niet alleen kon blijven, dus had hij maar een ander willekeurig iemand gepakt. Tot ergenis voor mij, want ik vond hem nog geweldig. We worden allemaal ouder, en er zwemmen meer vissen in de zee. Wacht gewoon geduldig af, en ga niet weer bij je ex hangen. Hij krijgt er alleen maar meer lol in. [/i]

Hij lijkt me een klier die zijn buien op jou af reageert. Meid, als je hem een player vindt, val er dan niet weer voor. Als hij echt zo vreselijk gek op je was ging hij niet steeds naar een ander meisje toe nadat het uit was. Val er niet voor, het is gewoon een klein spelletje, want dat doen players nou eenmaal…
Sorry als het hard klinkt, maar je verdient echt beter.

@ Hekseketel en Eevha, jullie hebben zo hard gelijk!

dankje
ik heb echt veel aan jullie reacties
en ik heb besloten om gewoon vrienden te blijven… en niet meer dan dat