zal ik op hem wachten?

ik heb een maand geleden dit topic gemaakt :

ik heb jullie hulp nodig…
toen ik nog met mn (ex) vriend bezig was heeft hij het met een ander meisje gedaan…
we gingen al bijna met elkaar en het was best serieus
toen een vriendin van me hier over vertelde schrok ik me dus heel erg en vroeg het aan hem na
hij zei dat dit voor mij was gebeurt maar ik was toch een beetje boos dat hij er niks over had gezegt. toen het weer goed was vroeg hij het aan me en was hij dus mijn vriend
maar die vriendin zei dat ze over een paar dagen zou weten waneer het nu zou zijn gebeurt.
dit vertelde ik hem en toen gaf hij snel toe dat het wel tegelijk was dat hij met mij bezig was…
ik ben al een paar dagen heel boos en heb het ook uitgemaakt.
maar ik zie ook hoe slecht hij eraan is en dat het hem echt spijt.
maar het probleem is dat ik niet weet of ik hem het kan vergeven ook zijn mijn vriendinnen boos dat ik nog met hem praat en niet gewoon ermee stop en iemand nieuws zoek.
maar dit kan ik gewoon niet omdat ik heel veel van hem hou.
toch heeft hij al vaker dingen fout gedaan maar die minder erg waren
nu weet ik dus niet of ik verder met hem moet gaan ookal worden mijn vriendinnen dan een beetje boos of dat ik er echt een punt achter moet zetten
wat vinden jullie?

maar hij had al heel erg snel een nieuwe vriendin nadat hij dacht dat het niks meer ging worden terwijl ik nog heel duidelijk zei dat ik nog van hem hield.
hij heeft me toen ook geblokeerd en ik hem al ander halve maand niet met hem gepraat…
maar ik mis hem heel erg ook nadat er andere jongens wel intresse tonen maar ik wil gewoon niemand anders. nu ben ik dus aan het denken om op hem te wachten, omdat de vorige keer toen hij een vriendin had hij ook naar mij trug kwam toen het uit was.
ik wil graag nog proberen of we wel een lange relatie kunnen hebben omdat ik echt heel veel om hem geef. wat zouden jullie doen? op hem wachten of proberen hem te vergeten wat me eigenlijk echt niet lukt wat ik ook probeer…

Vergeten.
Dat je hier toch over twijfelt.

Heeft hij nu een relatie of niet? Ik zou niet op hem wachten.

Proberen hem te vergeten, dit kan nooit iets serieus worden.

jaa op dit moment wel, maar hij heeft nooit echt lange relaties

Dat zegt al genoeg

Dus ook niet met jou. Als hij er echt zó hard mee zat, dan zou hij niet met een ander meisje iets gaan beginnen.
sorry

het is wel zo dat toen hij met mij was, ik best twijfelde en soms echt kut deed terwijl hij echt zn best deed en hier heb ik echt spijt van.
ook heb ik echt het gevoel dat hij wel heel veel om me gaf door wat hij allemaal zei en ook heel erg vaak moest huilen toen we eigenlijk niet meer samen konden zijn.

Ja, maar hij begint toch meteen een nieuwe relatie, terwijl jij zei dat je nog van 'm hield? Dan houdt hij blijkbaar niet genoeg van jou. Ik zou hem proberen te vergeten.

echt stom dit ik wil gewoon met hem praten :frowning_face: