Zal ik ooit een vriendje krijgen?

Je moet jezelf ook helemaal niet vergelijken met anderen!

Niemand is normaal, ook niet de mensen waar jij je aan meet. Het zal je nog verbazen als je eens met andere mensen om gaat.

jah hoe moeten wij die stuk ouder zijn als 14 jarige dan voelen -.-
jullie zijn sowieso nog te jong voor vriendje vind ik je hebt er toch niet zoheel veel aan op je 14e alsof er betekenis erachter zit en je moet niet vriendje willen, omdat je bij andere vriendinnen dat wel ziet gebeuren.

Idd, dat is wel waar.

dat probleem heb ik ook :frowning_face: ik ben al 17 en ik heb ook nog niemand, ik begin er ook aan te twijfelen

Vast wel=)

Jawel joh! Ik had tot mijn 15e nooit een écht vriendje gehad, nooit gezoend etc. Ik hield me totaal niet met jongens bezig, en in het nieuwe schooljaar ontmoette ik een jongen, patsboem raak!
We hebben nu al 1,5 jaar iets.

Gewoon niet zo op focussen, je komt de ware vanzelf tegen:)!

Dat komt vanzelf wel op je pad niet door hopeloos te zijn dan werkt niet.

je bent 15, je hebt zat tijd ^^
alhoewel ik me nooit er echt druk om heb gemaakt en toch een vriendje heb,

Ik heb nu 3 jaar met mijn vriend! En wij zijn nog steeds super gelukkig samen en hebben mooie toekomst plannen.

Stel je voor… je bent al 15! :S Alsof je dan een oude vrijster bent ofzo. Pas als je 30 bent moet je je pas echt zorgen gaan maken :stuck_out_tongue:

Dit soort berichten maken het er niet echt beter op voor haar xD

-dubbel-

Nee, je blijft de rest van je leven alleen en zal eenzaam sterven zonder ooit enig gevoel van mannelijke liefde te hebben gekend…

Sorry haha moest even toen ik de titel zag

Maar het komt vanzelf! En dan is het alleen maar leuker<3

Maar zoals vele al eerder zeiden… ik ben gelukkig zonder vriendje en als hij op mijn pad komt, dan sta ik er voor open. (: Soms denk ik er wel aan, maar ik maak me er niet druk over. Het komt zoals het komt.

vraag ik me ook af, na een keer met een jongen die ik leuk vind gezoend te hebben bij uitgaan ofzo, dan ben ik daarna te terughoudend en verpest ik het.

Ik vind zulke topics zo hopeloos. Natuurlijk krijgt iedereen ooit een vriendje.

Nee ik krijg geen vriendje.Ik ruik het namelijk. :crazy_face:

O ja, dit helpt :’)

…sommige mensen :grinning_face_with_smiling_eyes:

triest… t komt echt vanzelf wel hoor (a)