Zal ik ooit een vriendje krijgen?

Ja daar heb ik dus ook last van! Ik wijs alle jongens af. Ik ging een x naar een nieuwe club met vriendinnen en opeens allemaal jongens die gaan schuren alles, en ik dacht echt van wtf?! en mijn vriendinnen vonden dat allemaal leuk ofzo, en ik dacht echt van kom ik nog een x een normale jongen tegen. :||

Maar dat is al gelukt inmiddels. (:

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: Sorry dat moest even, vooral om dat laatste berichtje.

Nee.

Ach joh wat kunnen jullie toch allemaal zeuren. De meesten hier zijn nog niet eens 15, waar maak je je druk om? Ga lekker leven, zorgen maken over vriendjes die je niet gehad hebt mag wel als je 20 bent. Geniet lekker van je vrijheid :grinning:

En sowieso, als je op zoek bent vind je ze toch niet, je moet er gewoon tegen aan lopen :wink:

ach ik weet ook wel dat hij vanzelf wel op mn pad komt, als het daar tijd voor is.
waarom zou ik me daar zorgen om maken

Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje. Ik heb nu echt zoiets van: ik ben wel toe aan een vriendje, ik wil dat geoon wel. Maar ik ben niet zo ondernemend ofzo. Ook omdat ik eigenlijk ook niet het tot de ‘populaire’ mensen hoor (bijna de suffe mensen zeg maar). Maar ik weet ook niet waar ik zo’n jongen dan moet ontmoeten. Want ik ga ook niet echt uit, en zoals ik al zei, op school zien ze me eigenlijk toch niet staan.

Ik snap wel dat mensen zeggen ‘het komt nog wel’, maar ik wil eigenlijk gewoon nu…

Nope, je bent al dik over de datum heen.
:yawning_face:

Komt vanzelf, geen zorgen.

echt, precies mijn probleem!

Natuurlijk krijg jij die :grinning:

:hooghoudt:

Ik kijk op je profiel en zie dat je pas 14 bent, daar zou ik me nu nog echt niet druk om maken hoor!
Trouwens op ieder potje past een deksel :pensive: .

let’s hope :wink:

alsof je hele leven draait om een jongen? je kunt toch ook gelukkig zijn zonder vriendje, jongens komen heus wel… je moet toch spontaan verliefd worden en het niet forceren?

sjonge jonge je bent pas 14 !;p
jaa ik heb wanhopigheids gevoel al hahaha ben namelijk al 18 en heb er nog steeds geen.

x

Ik ben nu ook gelukkig, maar ik vraag me soms gewoon af of ik er wel een krijg. Ik ben niet echt mooi of zo, wat nou als niemand met me wil?