Zal ik ooit een vriendje krijgen?

Ik vraag me af of ik ooit een vriendje krijg. Ik bedoel, een écht vriendje.

Hebben jullie dat ook?

Nee, daar ben ik niet zo mee bezig.
Ik ben ook heel gelukkig zonder jongen.

Als je je zo wanhopig blijft gedragen niet.

Nee tuurlijk wel, komt vanzelf.

ja want ik ben heel kieskeurig, en de jongens die ik wil willen mij niet , niet om serieus mee te zijn iig.
nu is t nog geen probleem verder. maar ik vraag me af wanneer t veranderd x]

Ja best wel, iedereen om me heen krijgt een vriendje en ik blijf alleen achter. Ik weet niet wat ik fout doe. En dan wordt er de hele tijd gezegd, ‘het komt nog wel’, nou daar heb ik veel aan. Ik ben ook niet echt wanhopig op zoek ofzo, ik sta er voor open en ik kijk wat rond. Maar ik ga echt niet de eerste beste jongen nemen.

dat heb ik dus ook… is best kut

Ik ben nooit echt bezig geweest met jongens, tot de derde.
Heel veel vriendinnen van me hadden al gezoend, en seks en een echte vriend, maar ik en het vriendengroepje waar ik in zat (4 jongens en 2 meiden incl. mezelf) waren altijd alleen maar bezig met geinen.
Tot de derde, toen werden ik en een jongen uit die groep ineens verliefd en nu hebben we al meer dan een half jaar met elkaar (;
En echt waar, het komt nog wel, ik had op mijn 15e ook nog nooit gezoend. Als je er heel veel mee bezig bent, lijkt het alleen maar langer te duren. Geniet van het leven, je leeft maar een keer en als je dan zo lang gaat wachten op een jongen is dat hartstikke zonde!
Amen.

Nee, maak ik me niet druk om… iedereen krijgt OOIT wel een lief vriendje… die kom je heus ooit wel tegen hoor!!

Ja het kan wel even duren :slightly_smiling_face: maar je moet er je niet zo druk over maken, je bent 14 en je hebt nog àlle tijd. Liefde moet je op je af laten komen, niet ernaar zoeken want dan zal je geen goede relatie vinden.

Nee daar heb ik geen last van, ik heb er al 1.

Dat moet je dus inderdaad denken. Ik heb soms genoegen genomen met minder dan het beste en die jongens hebben me allemaal gekwetst. Je denkt dat je de beste jongen niet gaat vinden, maar het gebeurt ècht wel. Ik dacht het 2 maanden geleden ook en toen zag ik in wie goed voor me was. Meestal is het zelfs iemand waar je nooit van dacht dat hij bij je zou passen :slightly_smiling_face:

Uhm, je denkt zeker dat je als enige overblijft? Maak je geen zorgen kind, je bent 14.

Hmm nee daar maak ik me niet écht zorgen om, maar het lijkt bij mij wel alsof het steeds net niet gebeurt. Iedereen om me heen krijgt vriendjes en alle jongens die mij leuk vinden zijn drie keer niks, vind ik een keer een jongen echt leuk & vindt hij mij ook leuk, wilt hij weer niks omdat we bij elkaar in de klas zitten. zucht. maar dat ik geen vriendje heb vind ik niet heel erg.

Het antwoord is simpel; Nee. (:

en daarom heet jij hoe je heet :slightly_smiling_face:

ik denk ook dat ik heel mn leven single blijf :’)

niet zo negatief denken meisjes! :blush:
iedereen hier is nog jong, dus het is echt niet erg om nog geen vriendje gehad te hebben!

nee.
haha sorry, inkoppertje.

Ja, 't komt nog wel.
Gewoon niet zoeken en je liefdesleven niet vergelijken met dat van andere, er loopt voor iedereen iemand rond op deze aarde. De een botst eerder tegen hem/haar aan dan de ander, dat is nou eenmaal zo.