Zal ik mijn haar rood verven?

```html
Hoi,
ik twijfel heel erg of ik mijn haar rood zal verven. ik wil graag ongeveer dezelfde kleur rood als Ariana Grande, bij haar vind ik het ook supermooi staan.
maar
ik ben bang dat als ik van rood haar terug wil naar blond (mijn haar is nu blond)
dat ik niet mijn blonde haarkleur weer terug kan krijgen met verf. ik ben ook bang dat als ik mijn haar rood verf met een kleur die je na een paar keer wassen eruit wast dat dan zegmaar als hij er bijna uit is, dat ik dan een hele lelijke blondrode haarkleur heb…
dusjaaaa…
iemand tips?
ik weet niet of hedt nut heeft maar hier nog een foto van mijn naturel (heet dat zo?) haarkleur (ik hoop dat de foto het doet :S )

http://tinypic.com?ref=33u75sh" target="_blank">Image and video hosting by TinyPic

```

Ik zie je gezicht toch niet, hé.

moet dat dan
ik wil liever niet dat mijn gezicht erop staat :S

Rood is een moeilijke kleur om bij te houden,
en van rood naar blond is onmogelijk in 1x

je zal het zeker 5 á 6x moeten verven voordat de oranje/rode gloed eruit is

zei heeft trouwens wel echt een mooie haarkleur :3

Rood vervaagd heel snel, en je kan inderdaad niet in een keer van rood naar blond verven.

Bang voor een blondrode kleur moet je niet zijn,
het zal alleen oranje of roze worden :’)

Mijn natuurlijke haarkleur is ook blond, en heb het ook rood gehad. Maar na één keer bleken was er bijna geen rode gloed meer te bekennen. Maar goed, dat zal wel bij iedereen anders zijn.
Verder kan ik niet beoordelen of rood haar je zal staan, aangezien ik niet weet welke huidskleur en kleur ogen je hebt.

Bloed rood of fel rood vind ik echt zó mooi.
Als ik mijn haar ooit ga verven, dan gaat het zekeuur rood worden. :'D

Ik zeg doen! :smiling_imp:

Jaaaaa rood vervaagt ZO irritant snel. Toen mijn haren net gekleurd waren, ZO MOOI, en 1 of 2 keer wassen, hoppakee, weer zo vaal-oranje :pensive:

Nu “verf” ik met henna, is een maand geleden en nog steeds dezelfde kleur, wooooh :heart:

Ik vind wel dat je 't moet doen, ik heb indertijd een jaar getwijfeld, en uiteindelijk gedaan, en ik ben er nu ZO blij mee! Als je t niet probeert, weet je nooit of 't je staat…

het is moeilijk te schatten of die kleur je zal staan aangezien je geen foto van je face hebt…

maar rood is wel een mooie haarkleur

rood vervaagt idd snel en je moet het een paar keer verven voordat je je eigen haarkleur weer terugkrijgt. ik heb ook rood haar gehad en sindsdien heeft het een beetje een oranje gloed maar ach, ik vind het niet echt lelijk.

Rood op blond haar in de zomer is niet echt aan te raden geloof ik ;d

je kan het beter niet in de zomer doen,
dan vervaagt het door de zon,
en als je in de zee zwemt is dat ook niet goed voor je haar…
ik zou het na de zomer doen.
Gewoon proberen!

Ik vind het wel een super mooie kleur, maar ik ben bang dat je het dan zat raakt ofzo. En rood is een lastige kleur, vooral op blond. Het kan heel erg oranje worden en als je dan je eigen haarkleur terug wil kun je die oranje gloed houden. Maar proberen kan geen kwaad! Gebruik dan in ieder geval geen perpanente verf haha! Oh en vraag of je kapper het wil verven!

ik zoiezo wel dat het me staat hoor, daar gaat het niet om :wink: maar 2e probleem: ziet het er niet raar uit als je rood haar hebt en toch blonde wenkbrauwen?
ps: aan de reacties te zien zeg ik: niet doen

nah ik ga het denk ik toch niet doen want jullie zeggen dat je nooit echt je blonde kleur terug krijgt en dat vind ik wel jammer voor als ik dat weer wil…

Tja dat risico moet je dan maar nemen…
Zou het niet doen als je twijfelt, want dan krijg je spijt!

je kan toch een haarspoeling proberen. die is er na 4 tot 8 wasbeurten weer uit.