Zal ik met deze leeftijd nog op dansen gaan

heee allemaal, ik heb een vraag want ik weet het echt niet. nou, ik ben 14 jaar en ik vind dansen (streetdance en in die richting) echt suuuper leuk. ik heb vroeger op gewoon dansles gezeten maar daar ben ik toen mee gestopt, waar ik eigenlijk best wel van baal. zal ik nu nog op dansen gaan? mijn twijfel is dat ik dan met van die meisjes in de groep kom die allemaal al super lang dansen enzo en dat ik dat allemaal niet bij kan houden, dus wat zouden jullie doen?

edit: sorry voor verkeerde topiconderwerp!

Tuurlijk! Je kunt het altijd proberen en je hebt al eerder op dansen gezeten. Misschien vind je het nu gewoon weer heel leuk (:

gewoon doen!
ik ben ook 14, en ik dans hiphop & streetdance, maar dan doe ik het zelf.
ik volg namelijk geen lessen meer omdat mijn moeder geen geld genoeg heeft. :expressionless:

succes! x

Als je nou gewoon een proefles gaat doen bij een dansschool in de buurt, en dan kijk je hoe dat gaat?
En dan kun je van te voren/achteraf aan de lerares je vraag stellen! :slightly_smiling_face:

Hoezo ‘‘met deze leeftijd’’?
Als je nou 40 jaar zou zijn zou ik erover twijfelen inderdaad, maar mijngod, je bent nog maar 14.
Doe toch gewoon joh, wat houd je tegen? Je vindt het leuk, je komt in contact met andere meiden… Dat je in het begin niet zo ‘‘goed’’ bent als hen is logisch maar je haalt het heus wel in.

14 jaar gaat toch nog? ik ben op mijn 15e ook opnieuw gestart…
Gewoon goed meedoen, je zal wel meekunnen als je vroeger al gedanst hebt!

Dansen is voor alle leeftijden! (bijna alle leeftijden dan toch)

nee, 14 jaar is ‘piepjong’
je kan nog snel aanleren, dus no prob :slightly_smiling_face:

Waarom niet? Mijn moeder is 50 en die is onlangs ook met danslessen begonnen.

Vriendinnetje van mij is 20 en is net weer begonnen.
Ga je passie achterna.

@icexcold
ik heb vroeger toen ik 6 was ofzo op dansen gezeten, dus dat stelde echt niet veel voor. en ik zit ook op pianoles en mijn lerares zegt dat dansen heel goed is, ook voor emoties enzo.

@xspongebob
ja ik hoorde dat al vaker, dat mensen gewoon zelf dingen aangeleerd hadden en ik keek dan echt woooow dat is echt super knap! haha, ik kan dat niet denk. ik zal eens kijken voor van die lessen waar ik kan komen kijken denk ik. (:

dankjewel voor jullie snelle reacties!

oke dankjewel! haha, ik dacht ik ben 14, ik ben al bijna bejaard haha.
nee grapje mijn leven moet nog beginnen wel, maar omdat van die meisjes al hun hele leven dansen.

Er zitten vast wel meiden tussen die ook net pas weer begonnen zijn :slightly_smiling_face:
En je hebt al eerder op dansles gezeten, het is dus niet zo dat je 0,0% ervaring hebt.

hoezo niet??maakt toch niet uit hoe oud je bent!! als je het maar leuk vind

Idd, gewoon doen. Jij wil het tog?! ga anders een keertje kijken of je het wat vind…

ik ga een keer zo’n proefles doen denk ik.
dankjewel voor jullie reacties! (:

tuurlijk kan dat wel!
ik ben 13 ik heb nog nooit op dansen gezeten en ik heb net voor het eerst echt gedanst op een ‘dansschool’ en waarschijnlijk ga ik er gewoon op. Je bent nooit te oud om te leren en als je het leuk vind?! :slightly_smiling_face:

Ja gewoon doen, hartstikke leuk!

oh nog een vraagje,
ik speel piano en ik voetbal ook, zit op vwo en ik moet er wel wat voor doen, zal ik het dan niet druk krijgen haha.

Gewoon doen, het is echt super! En te druk, dat valt vast wel mee, zit zelf op het gymnasium en zit op gitaarles, jazz, toneel, een andere toneel en ik pas op! :slightly_smiling_face: Ik haal trouwens bijna nooit onvoldoendes, dus m’n school lijd er ook niet onder.

ahhw, leuk toch! had ik maar zo een drukke dagen… ik ben altijd thuis. een luilak:P

Ik ben 15 en ben laatst ook op dansen gegaan. Je merkt wel het verschil qua niveau hoe de andere meiden dansen, maar het is wel ontzettend gezellig.