Zal ik meedoen of niet?

Misschien dat je me eerdere topic al hebt gelezen, maar aan steeds meer gewrichten krijg ik pijn. Nu is het zo dat ik last heb van mijn pols, beide knieeen, beide voeten en rug. De pijn wordt steeds erger en ik moet dus ook huilen van de onzekerheid wat het is en soms ook de pijn. Ik huil niet zo snel om pijn en heb een aardig groot doorzettingsvermogen, dus het is aardig pijnlijk. Ik ben zo’n type persoon die NOOIT iemand teleur wil stellen en altijd tot het uiterste wil gaan, en enorm veel van sport houd. Maandag en dinsdag heb ik gym, en dinsdag en donderdag heb ik training en wedstrijd. Doe ik niet mee aan gym maar wel aan de training en wedstrijd ga ik heel lang getreitert worden door mijn klas dat ik niet meedoe aan gym omdat ik het niet wil en alles doe wat ik zelf wil, blablabla. Doe ik niet mee aan de training en de wedstrijd worden we gediskwalificeerd, en dan stel ik mensen teleur. Doe ik aan gym en de training + wedstrijd mee dan ga ik veel pijn krijgen. Wat moet ik doen? Ik hou zoveel van sport en ik wil niemand teleur stellen dat ik serieus overweeg om mee te doen. Dan zullen sommige ongetwijfeld denken dat ik niet zulke erge pijn heb, maar daar zal ik me dan maar weinig van aantrekken. Wat zal ik doen?

Kun je niet een keer mee doen met gym en een keer meedoen met trainen in de week?

Dat is inderdaad een goede oplossing. Ik kan opzich ook wel met mijn gymleraar praten, want volgensmij is hij ook mijn trainer en coach bij de training en de wedstrijd.