Zal ik me inschrijven?

Hee,

vorig jaar wou ik héél graag naar de MBO theaterschool te rotterdam (Hofplein). Maar ik had het zó druk met mijn examen dat ik geen tijd had om de eerste opdracht te versturen (je moet een portfolio van jezelf maken, zo origineel mogelijk). Nu deed ik vandaag een testje ivm huiswerk, ik doe nu toerisme, en ik merkte dat ik helemaal niet zo geschikt ben voor leren enzo. Ik zou veel liever lekker dansen zingen en toneelspelen!

Maar the problem is, ik ben van dansen afgegaan hier kan ik zo wel weer op maar ik kan niet echte technieken e.d. en met zingen ben ik ook gestopt en dat kon ik al niet zo goed maar nu dus echt bijna niet meer.

Maar tóch zou ik zo graag naar die theaterschool toe willen. Wat zouden jullie doen? Als ik me nu inschrijf heb ik tot 27 maart om mijn portfolio te maken, dan mag ik misschien wel auditie doen. Zal ik dat gewoon doen om te kijken hoe ver ik kom of zeggen jullie meid ga volgend jaar weer lekker op zingen en dansen en maak je Toerisme af en ga daarna een HBO opleiding doen?

Ik weet het echt niet, wat vinden jullie?
xxx

Gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis, toch?

Proberen! Acteren is my dream en je kunt het altijd beter proberen dan achteraf spijt hebben. Als het niet lukt kun je toch altijd verder met Toerisme?

Gewoon doen idd!
En oefenen!
En als het niet lukt verder gaan met Toerisme enzo.
Succes!

.

Ik zou het doen, want als je het niet doet krijg je waarschijnlijk later spijt.

Succes alvast

Thanks voor de reacties! Ik zit nu met het inschrijfformulier voor me haha:P denk dat ik het wel ga doen, moet alleen goed nadenken over hoe ik die dans technieken in vredes naam zo snel wil ga leren haha! Als iemand dáár nog tips voor heeft, graag!

up :thinking:

je kunt beter iets doen wat je echt leuk vind, anders krijg je misschien later heel veel spijt. succes iig !

Nee heb je, ja kun je krijgen.
En wie niet waagt, wie niet wint :wink:

gewoon doen

je hart licht er
nja, het hang van je talent af, als je technieken niet beheert kan je het misshcien nog leren als zij maar zien dat je het wel kan leren:)

succes! echt doen, volg je hart

Thanks voor al jullie reacties! Er zijn twee toneelscholen in de buurt. Ik ga me denk ik voor beide opgeven en dan aan een vriendin vragen of zij mij in ieder geval de basis technieken wilt leren. Ben de laatste dagen al aardig aan het stretchen geweest om leniger te worden e.d. Heb ook mijn oude zangoefeningen weer tevoorschijn gehaald. Bij één opleiding staat er:

Tijdens je opleiding tot Drama Artist train jij je acteertalent tot het maximale niveau, aangevuld met een basis in dans en zang.

Dat is in de pocket dus! Zoals al gezegd, als zij zien dat ik er aanleg voor heb dan kunnen ze me beter maken. Mijn zanglerares zei dat ik best een goede stem had, alleen veel moest oefenen en moest leren hoe ik hem moet gebruiken. En dansen nouja iedereen kan dat wel een béétje toch?

In ieder geval érg bedankt voor de reacties het heeft me echt geholpen om de doorslag te geven om er toch nog voor te gaan! Ben benieuwd wat het word.

xxx