zal ik het vragen

héééé

oké gister bij de avondvierdaagse hebben wij(ik en 5 vriendinnen) van een ander locatie van onze school(ik noem ze zuid) gehoord dat zij van hun juf gehoord hebben dat onze juf haar vriendin een kindje krijgt als het waar is vindt iedereen het super leuke maar we weten dat dus echt niet zeker(want waarom zou ze het niet zeggen en weet verder heel zuid het wel)
ze is altijd erg open geweest over dat ze op vrouwen valt en dat ze graag kinderen wilt en ze woont ook samen met die vriendin

ik vind het erg vervelend dat er een gerucht gaat en dat er geroddeld word want misschien wil de juf wel niet dat wij het weten en heeft die juf van zuid haar mond voorbij gepraat, zal ik het vragen het is niet dat ik het perse moet weten privë is privë maar dit geroddel vind ik maar niks
zal ik het vragen want inmiddels weet het meisje dat altijd alles door vertelt het ook

ZAL IK HET VRAGEN
en hoe moet ik het dan vragen
ps.sorry dat ik zo rommelig schrijf

-x-

Uhm, ja je kan het toch gewoon vragen. Beter duidelijkheid dan roddels lijkt me :'D

o ja
en als het waar is ligt het dan aan mij dat het erg onprofesioneel is van die juf van zuid

Ik zou het na de les vragen, als niet iedereen erbij is.

Zo van: Die en die juf zei dat uw vriendin een kindje krijgt, is dat waar?

xD
als je goed met haar kunt, kun je het vragen?

maar wanneer er zijn altijd wel andere kinderen in de buurt ennuh
hoe vraag ik dat straks wil de juf helemaal niet dat wij het weten
of is het niet waar

Gewoon na de les?

Als het niet waar is is dat ook weer uit de wereld… ze wordt heus niet boos op je.

maar dat vind ik echt super eng

maar even iets heel anders ik heb geen zin om een topic aan te maken ik heb advies nodig om niet dood te gaan

mijn vader gaat trouwen met mijn geschiedenis leraar ahahahahahahahaha

hij is aardig hoor maar omg en ik gun het mijn vader echt(nee ik wist niet dat hij bi was)

0.0 daar zou ik wel even in shock van zijn, maar het komt wel goed…

Ik zou tegen haar zeggen: '‘Mevrouw, ik heb gehoord dat u een kindje krijgt, is ‘t waar? :grinning:’’

Heb jij ooit van leestekens gehoord?

Maar bon, gewoon vragen hé.

Ik zou gewoon wachten tot dat ze het zelf verteld als het zo is.

Avondvierdaagse x’) Dat deden wij echt alleen in groep 4/5 ofzo :stuck_out_tongue:

Je kan toch gewoon als je alleen bent met haar zeggen dat je dat gehoord hebt van iemand? Je hoeft toch niet te zeggen van wie, ze heeft het vast aan wel meer mensen dan alleen die andere lerares verteld hoor.

Wat is er onprofessioneel aan het feit dat ze een kindje krijgt?

^
Volgens mij bedoeld ze dat het onprofessioneel van die andere juf is dat die het heeft verteld voor dat ze zelf kon vertellen dat ze een kind krijgt. (Meestal vertel je dat niet aan leerlingen over een collega.)

Ja, dat bedoelde ze denk ik. Lijkt me anders nogal vreemd. =P

wij MOETEN met de hele klas 15 lopen pffffff

Ik geloof dit maar half.

wat geloof je maar half
en waarom zou ik voor de helft gaan liegen

Of je vraagt of je even alleen met haar kan praten.
En dan vertel je, het liefst zonder namen te noemen, dat er een
gerucht gaat dat haar vriendin een kind krijgt en dan vraag je
of dat waar is.