Zal ik het uitmaken?

Ik heb nu 1 maand iets met een jongen van bijna 18, en ik ben bijna 14. ik vind het leeftijdsverschil echt vervelend, hij mag al drinken, naar vette feesten etc. wat ik dus nog echt niet mag. hij wil denk ik ook al ‘verder’ wat ik dus niet wil, hij zegt dan wel dat dat niet hoeft van hem, maar het ik zou t ook best snappen dat als hij 18 is hij echt wel verder wilt. ik heb ook nog eens heel weinig tijd door mijn paard en school enzo, dus ik denk dat ik het ga uitmaken

wat zouden jullie doen? het uitmaken of niet? en zo ja, hoe? ik wil hem echt niet kwetsen…

Eerst praten, dan handelen

als je het uitmaakt, face to face
maar misschien moet je er gewoon over praten?
duidelijke afspraken met elkaar maken voordat je zo’n grote beslissing neemt

maar het komt op mij over alsof je niet echt verliefd bent…

Als je niet écht verliefd bent moet je het uitmaken. Anders hou je hem aan het lijntje.

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom vraag je dat aan ons. Het is jóuw vriendje, niet die van ons.

ik heb ook niet echt zo heel veel gevoelens meer voor hem…

@Sparrow omdat ik jullie mening hier over wil weten?

Ik ben het deels met je eens, maar ze mag toch om advies vragen?
Wel vind ik dat je je beslissing niet hiervan moet laten afhangen.

Ik denk als je erover twijfelt om het uit te maken, dat al een reden is om het uit te maken toch? Voor jou voelt het blijkbaar niet goed en dan moet je er gewoon niet mee door gaan.

Het klinkt alsof je hem niet echt héél leuk vindt, hij vormt eerder een probleem voor je dan dat hij je echt gelukkig maakt. Ik zou je op dit moment gewoon even op school richten en op je paard!

Als hij je echt leuk vind snapt hij je grenzen,

dan zou ik het uitmaken.

okee, maar hoe? hij is echt heel gevoelig… ow f*ck hij gaat morgen op vakantie, als ik dan nog met mijn gevoelens moet zitten :confused:

Als je niet echt verliefd bent, kun je er verder vrij weinig aan doen. Al denk ik als jullie echt verliefd zijn, dat hij ook wel wil wachten met verdergaan anders is hij je niet waard.
Zelf heb ik nu bijna iets met iemand die ook vier jaar ouder is dan ik. Maar ik ben zestien en hij twintig. Dat is net iets anders.

Als je geen gevoelens meer voor hem hebt zou ik het uitmaken, anders hou je hem alleen maar aan het lijntje.

Als je twijfelt, uit maken!
Als alles echt zo goed zat, dan twijfelde je niet =)

Er is een algemeen Aanhouden of uitmaken?´topic.

Zo’n groot leeftijdsverschil is het ook weer niet trouwens. Wat jouw paard en school betreft, dat kun je gemakkelijk combineren als je dat wilt. Ik denk eerlijk gezegd ook niet echt dat jij hem écht leuk vind/verliefd op hem bent, sinds jij het als een soort van baantje ziet.

Ik geloof dat hij iemand volwassener nodig heeft…Het is een goed teken dat hij jou de keuze geeft wanneer je verder wil gaan maar let’s be honest : een 18-jarige wacht niet eeuwig. Als jij vindt dat je te jong bent voor deze relatie, maak 't dan uit. Want een 18-jarige wil meestal iets serieus en jij lijkt me dit niet zo serieus te nemen.

Je moet eigenlijk op je gevoelens afgaan, daar draait het uiteindelijk allemaal om.