Hoi!
Ik zit dus een soort van in een situatie waarin ik verstrikt zit.
Bijna niemand durft het te vertellen dat je hem leuk vindt. Nou ik dus ook niet. Maar het rare is hij vindt mij ook leuk…
Ik ben hier achter gekomen door heel veel manieren. Bijvoorbeeld zijn signalen, om me geven, mij plagen, heel veel kijken, proberen aan te raken op iedere moment etc.
We zitten samen in de klas en ben ook heel goed bevriend met zijn (beste) vriend. We praten elke dag met elkaar en zitten de meeste momenten ook naast elkaar (alleen als groepje). Mijn vriendin die merkte het trouwens eerder dan mij en pas dan begon ik het te realiseren. De meeste zeggen gewoon dat ik niets te verliezen heb omdat hij me ook leuk vindt. Maar ik denk dat we beiden bang zijn om de eerste stap te maken.
Wat mij tegenhoudt is ook de verlegenheid inderdaad en ik zie hem ook alleen op school. Toen ik het over mijn verjaardag had, vroeg hij of hij ook welkom was. Natuurlijk was hij dat en heb ook zijn vriend uitgenodigd waarmee ik ook goed bevriend mee ben.
Maar, heb jij je “Crush” ook je gevoelens verteld? Zo ja, hoe? Want ik kan niet met hem afspreken omdat ik moeilijke ouders en ineens afspreken vind ik voor nu nog een beetje “akward”. En op school durf ik het niet omdat hij met zijn vrienden zit in de pauze. Of dan zitten we weer in de klas. Via sociale media ben ik op tegen!
Hopelijk kan iemand me helpen en me ook moed inspreken het toch te vertellen… Want stiekem ben ik (ook) bang dat onze goeie vriendschap dan wat minder wordt en dat wil ik juist voorkomen