Zal ik het hem vertellen?

Hallo meiden,

Veel vriendinnen van mij zeggen dat er iets is tussen zo’n jongen en mij. Sommigen dachten zelfs dat we een geheime relatie ofzo hadden XD wat niet waar is dus. Zelf vindt ik hem natuurlijk best leuk en of hij mij ook leuk vindt is de vraag, maar interesse toont hij wel :wink: Ik wil hem dit dus vertellen dat sommige meiden zo over ons denken. Ik zie hem niet vaak meer i.v.m. projecten. Ik zei laatst tegen hem via de app dat ik hem iets moest vertellen op school en die dag ben ik t vergeten :hammer: … stommm
Dus zei ik tegen hem, weer op de app, dat ik het ben vergeten. Hij zei ‘‘zeg het maar’’ via app dan :frowning_face: Zal ik het gwn via de app zeggen dan???

Doen, doe eens gek meid. Wel laten weten hoe hij reageert!

Pfoee ik zit precies in dezelfde situatie!! Alleen durf ik het echt niet te zeggen haha, hij ook niet ;p Ben heel benieuwd, mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ik het gewoon moet vragen, maarja laat weten wat ie zegt! :slightly_smiling_face:

gewoon zeggen haha :upside_down_face:

Nou het was idd iets wat ik had verwacht, hij zij dat hij het apart apart vond en vroeg wie het zeiden… dus idk misschien denkt hij juist dat IK het grappig vindt en heel RAAR, en weet hij niet hoe hij moet reageren duszz. Maar ik vroeg hem of het niet ongemakkelijk zou worden op school later en hij zei moet datdan? hoe reageer ik hier op?

Als je hebt verteld dat mensen zo over jullie denken, schiet je niet echt op.
Ik denk eerder dat hij hierdoor meer afstand zou nemen, omdat hij nu misschien de indruk krijgt dat je vriendinnen zo denken. Terwijl er volgens jou niets is. Anders zou je dat wel zeggen toch
Dus ik zou ook gewoon zeggen dat je hem een leuke jongen vindt.

Waarom ben je niet gewoon eerlijk en zeg je dat jij hem wel leuk vind? Scheelt een hoop gedoe en erom heen gedraai

Ja joh, als hij aangeeft via de app zou ik dat doen. Het is niet heel persoonlijk, maar kan je toch helpen de grens over te gaan en hem te laten weten. Wie weet pakt het leuk uit.