Zal ik het doen?

x

Waarom zou het zonde zijn? En waarom zou je niet meer terug kunnen als je het verft? :’)

Ik vind wat je nu hebt niet lelijk hoor. maar ik vind de haarkleur van foto 1 echt super. dus die zou ik nu doen :slightly_smiling_face:

Ik ken een meisje die had heel donkerbruin/zwart haar en die heeft oranje/rood/rossige kleur erover gedaan en nu is het die kleur! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat er niet veel verschil in zou zitten omdat de kleuren nogal dicht bij elkaar liggen, maar he je kan het altijd proberen! Maar ik vind je eigen haarkleur echt een prachtige kleur, niet zo standaard als gewoon bruin.

@DISTORTION Omdat je haar er droog van word, en ik weet natuurlijk niet zeker of het me mooi zal staan. Omdat mijn eigen haarkleur niet te verven is zegmaar (die kleur is er niet).

@Wrikkelgat Nou, vooral de eerste foto is toch echt middenbruin zegmaar en mijn haar lijkt bijna zwart. Dus dat zal wel verschil zijn denk ik hoor! :slightly_smiling_face: Tja, dat zeggen veel mensen tegen mij, maar nog steeds zou ik het liever bruin hebben, wss omdat ik deze kleur zelf heb en misschien zou het wel anders zijn als ik bruin haar van mezelf zou hebben!

Als je de goede haarverzorging gebruikt is er niks aan de hand hoor (: Ik zou het gewoon doen. Hou er wel rekening mee dat het door de zomerzon een beetje lichter kan worden.

ik vind jouw haar echt mooi!
maar als jij het anders wilt moet je dat gewoon doen :wink:
xx

ik vind t wel mooi!
ik heb ook mn haar geverfd van zwart naar chocolade bruin, het valt niet heel erg op maar in de zon wel!
mn vriendinnen zagen niet eens dat ik het had geverfd totdat ik een zwart shirtje aanhad: dan zie je het verschil beter haha

@DISTORTION Hmm, ik hoorde het wel van veel mensen… Welke kleur denk je dan dat mij het mooist zal staan, van die 2? Ja, idd, zou de 1ste dan te licht worden?

Haha, echt niet? Had jij het dan meer zoals de 2e foto?

je zal het waarschijnlijk moeten ontkleuren wil je het lichter krijgen.
misschien kan je beginnen met wat lichtere plukjes?

Nee, ik had het er al met de kapper over gehad en dat hoeft niet :slightly_smiling_face:
Ik vind dat zelf altijd een beetje ordinair eruit zien in zo’n donker haar omdat het dan niet eruit ziet als natuurlijke highlights zegmaar

Ik vind het heel mooi, en volgens mij zou het je allebei goed staan :slightly_smiling_face: ik denk wel dat het tweede je het beste zou staan.

Vind het niet echt heel nodig. Je hebt namelijk een mooie kleur van jezelf. Maar dat bruin staat je ook. Dus je kan het proberen, je kan altijd toch nog gewoon terug naar je eigen kleur? Dan verf je het gewoon heel donker en dan krijg je uitgroei, maar dat valt dan niet op.

http://img442.imageshack.us/img442/314/49006263.png

Zo gaat het er dan ongeveer uitzien (:

Ja, maar mijn kleur is best speciaal, want bovenin is het eigenlijk gewoon zwart, maar onderin is het het gewoon bruin, en als ik dan dus naar mijn eigen kleur probeer te verven, word het echt zwart denk ik…

Ik heb zoiets al geprobeerd te doen, maar toch krijg ik er dan meestal geen beeld van, haha.
En de kleur die ik wil is sowieso bruiner :slightly_smiling_face:

misschien een kleurspoeling ? die is er na een paar weken weer uit

Ik zou het ivm met je huidskleur niet te lichtbruin doen. Je haar moet altijd donkerder zijn dan je huidskleur (als je het verft tenminste, als het van nature is ziet 't er niet nep uit).

Donkerbruin zou denk ik wel heel mooi zijn bij je (: