Hi guys,
Ik heb een tijdje op tinder gezeten, omdat ik het zo stil vond en gewoon een leuk gesprek wou. Toen ontmoette ik daar een jongen. Er was best een klik en na 2 welen gaf ik hem mijn nummer. We praten heel veel en hij steunt me in veel dingen en vind het vervelend voor me dat mijn ex zich zo heeft gedragen tegen mij en dat ik me nu zo verschrikkelijk rot voel. Hartstikke lief natuurlijk. Ik kreeg hem gisteren ook een valentijnskaartje van hem. Hij had hem helemaal zelf ontworpen. Heel lief natuurlijk, maar nu het volgende.
Hij vraagt een aantal keer per week of ik hem wil ontmoeten omdat hij mij graag wel wilt ontmoeten. Hij stelt voor om dan een hapje en een drankje te doen. Ik sla deze verzoeken telkens eigenlijk af omdat ik het idee heb nog niet toe te zijn aan een nieuwe liefde want ik denk dat hij het die kant wil opsturen. Zelfs tijdens het uitgaan merkten mijn vriendinnen dat alle jongens die me aandachr geven, mij niet konden boeien.
Nu vraagt hij zonet of ik toch misschien vrijdag gezellig wat wil gaan doen, maar ook dit heb ik weer afgewezen. Ergens vind ikhet vervelend om dat te doen omdat hij zo aardig is en het heel goed bedoeld, maar ik wil hem ook niet teleurstellen dat ik het misschien zie als een rebound relatie of iets anders. Ik huil namelijk nog steeds omdat ik me zo verdrietig voel over de breakup en de manier waarop mn ex mij nu probeert te laten zien van: zie hoe leuk ik het heb zonder jou! Inmiddels heb ik hem al wel overal op geblokkeerd zodat hij die macht ook niet meer heeft
Wat denken jullie: gewoon gaan en het op me af laten komen, of maar blijven afwijzen?
Ik heb trouwens nu al een aantal keer aangegeven dat ik er de komne tijd nog geen behoefte aan heb, maar hij blijft het maar vragen :s