zal ik hem vragen?

Heey,

Ik zal even het hele verhaal vertellen.

Ik had een vriendje en die deed aan t begin heel lief, maar t werd steeds minder.
Toen vroeg een maat van hem mijn whatsapp(nummer). Die vond mij dus blijkbaar leuk, maar hij wist niet dat ik een vriend had…

Ik heb het toen wel verteld aan hem, maar ik was dus verliefd op hem geworden…
Ik heb het toen uitgemaakt met mn vriendje rond eind oktober, en nu ben ik al 2 maanden met die jongen bezig.

We zoenen, kussen en we whatsappen (helaas geeft die niet altijd antwoord).
Maar als ik dan vraag wanneer we een relatie krijgen, zeg die ik wil je beter leren kennen, dus we hebben nu zo 2 keer afgesproken. Binnenkort gaan we met zn 2en zwemmen, maar ik zit te denken of ik hem nou ga vragen, of dat ik beter kan wachten…dus het hem laten doen.

Hij is zo leuk, maar zijn klasgenoten stoken heel erg over mij… en dat brengt ons alle twee heel erg aan de twijfel… we wouden eerst zelfs niet meer afspreken omdat het gewoon niet meer leuk was.

Hellup!! zal ik hem vragen of zal ik wachten!?

XXX

ik zou wachten

Je bent twee maanden met m bezig, hebt al met m gezoend maar je hebt pas twee keer afgesproken?

Anyway, ik zou hem gewoon vragen of hij een relatie met je wilt. En je moet die klasgenoten gewoon negeren.

ik zou ook wachten, jij bent al begonnen over een relatie dus hij weet dat je het wel ziet zitten, nu is het aan hem.

ik zou wachten. een relatie groeit vanzelf.
ik heb precies hetzelfde meegemaakt :’)

wachten, het hoort van beide kanten te komen.

Probeer die klasgenoten in ieder geval te negeren (: de rest komt vanzelf.