Zal ik hem toevoegen op MSN?

Oke, ik vind dus een jongen heel erg leuk en hij zit bij me in de klas. Maar we praten alleen af en toe. Nu weet ik al heeeel lang zijn e-mail adres en vraag me af of ik hem zal toevoegen op MSN. Maar wat zeg ik als ik hem heb toegevoegd; “Ja, we kennen elkaar amper, maar toch?” Want misschien vermoed ie wel iets als ik hem toevoeg.

Help! :drama:

gewoontoevoegen:D
boeie
toevoegenbetekendniksxD

gewoon toevoegen :slightly_smiling_face: heb ik ook vaker gedaan… xD
je kunt ook een reden (lees: smoesje) bedenken als ie vraagt hoe je aan zn emailadres komt/waarom je hem hebt toegevoegd :stuck_out_tongue:
of gewoon eerlijk zijn… (vereist wel wat moed)

hahha jaa daar zit ik dus ook mee… maar ik ken hem egt egt niet goed we zwaaien wel een beetje naar elkaar maar thats it…

hahaha dat probleem heb ik nou ook, alleen ken ik hem niet echt persoonlijk dus dat maakt het nog lastiger.

Nou eigenlijk dus wel, haha.
Denk dat ik als smoes neem dat ik me verveel en dat ik aan een vriendin vroeg wie er eventueel online zou kunnen zijn. Nu maar hopen dat ie maar geen moeilijke vragen gaat stellen ;p

laat iets weten he :stuck_out_tongue: :slightly_smiling_face: (hoe het ging)

idd gewoon toevoegen, is toch maar een klasgenoot
ik heb ook [bijna] iedereen op msn

idd gewoon toevoegen, is toch maar een klasgenoot
ik heb ook [bijna] iedereen op msn uit m’n klas, helemaal niks vreemds aan :grinning:

Als het een klasgenoot is, dan maakt het toch niet zoveel uit?
klasgenoten kunnen elkaar toch wel op msn hebben??=)

Je kan hem wel toevoegen, maar waarschijnlijk durf je dan toch niet met hem te praten of praten jullie sws gewoon niet tegen elkaar dus dan heeft het ook geen zin.
Maar hij zal vast niks vermoeden hoor, ik heb ook genoeg mannelijke klasgenoten op msn.

:grinning: Ik heb het gedaan! Zo, dat was even eng. Hij is gelukkig nu niet online. Pfiew.

Gewoon toevoegen! Zeg gewoon dat je z’n msn wist. Hij weet verder nog niks als je hem alleen maar toevoegd, hoor ^^

Oh haha, zie dat je al gedaan hebt :]

Ik had precies hetzelfde. Heb hem uiteindelijk toch toegevoegd en hij zei helemaal niks.
GEWOON DOEN DUS :grinning:
Kusjes en succes!

Over het algemeen probeer ik zoveel mogelijk contact buiten msn te zoeken, dat is makkelijker met afspreken, want je kent elkaar dan al beter en voelt je meer op je gemak bij hem. Maar tuurlijk kun je hem op msn toevoegen, is toch niet verkeerd?

xx

Gewoon toevoegen! :grinning:
zo gek is het toch niet om hem op msn te nemen terwijl hij in je klas zit?!
gewoon doen dus

hij zit in je klas, kun je zeggen dat het misschien handig is voor roosterwijzigingen:P
Ik heb ook zowat iedereen uit m`n klas op msn.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Okeé, hij kwam dus een paar minuten geleden online. Ik flippen. Wist ie mijn naam dus niet. Ik alweer flippen. Maar we zijn nu al 10 minuten aan het praten en het is echt super grappig wat ie allemaal zegt :grinning:

wie weet na 7 maanden de namen niet van mensen uit je klas. ik weet ze alle 26 (nee niet incl. mijne) plus achternaam.

Haha, hoe groot is je klas? :astonished: