Zal ik hem geloven?

Ja sorry, daar ben ik weer met mijn zoveelste topic over dezelfde jongen. Maar ik zit echt in de knoop. Hij appt me de hele tijd. (ook als we ruzie hebben) zoals vandaag. Ik ben nogsteeds boos op hem, omdat hij als status <3 (naam) <3 151014 heeft staan. (volgensmij heeft hij met iemand) Maargoed hij zegt dus dat die datum van zn opa is en die naam van een hele goede beste vriendin. (ik geloof hem niet) Maar hij blijft dus ontkennen dat het niet zo is. En dat ik er een probleem van maak.

Hij wil dus morgen afspreken, en dan gaat hij alles uitleggen. En daarna wil die dus zoenen. Maar ik wil niks met hem doen zolang ik niet zeker weet ofdat hij vreemd gaat of niet.

Ik heb gezegt ''Ik wil zeker weten dat je me leuk vindt. Dus bedenk maar iets hoe je dat aan me gaat laten weten. Hij antwoord daarop ‘‘okee, maar dan moet je wel overal aan meewerkenx’’

Hij heeft net gestuurt dat hij met zijn vader mee moest naar zijn familie ofzoiets.

Wat vooraf ging:

Ik had gezegt dat ik het met niemand doe als ik nog niks met die gene heb (lijkt me logisch) Toen zei hij: en wat als ik je morgen vraag? Gaan we het dan morgen wel doen? Ten eerste heeft hij geloof ik al, en ten tweede wil ik nog niks doen op mijn 13e! Ik heb hem eerlijk gezegt dat ik er tegen opzat. Hij zei: Als je het echt niet wil moet je het zeggen he? (Seks) (maar ik wil het dus nog helemaal niet, En ik had ook gezegt dat ik het later wilde, in het ergste geval niet eens met HEM) Daarna stuurde hij dat van zn vader en zijn familie.

Maargoed een paar dagen geleden was ik ook al helemaal klaar met hem. Maar hij appt me telkens. En die status vind ik nog steeds raar. Hij heeft gewoon met een ander denk ik. Volgensmij heeft hij de afspraak afgezegt omdat hij alleen maar seks met me wil. (want ik vroeg nog, We kunnen wel gwn afspreken)

Ik probeer hem elke keer te negeren, ik heb hem ook al op insta geblokt. Maar elke keer als hij me appt ga ik er weer op in!

Heel lastig dit, maar afspreken kan geen kwaad. Je hebt natuurlijk zelf in de hand of je hem dan zoent of niet. Laat hem idd zijn verhaal doen en herhaal daar nog een keer jouw hele verhaal naar hem toe, of terwijl: waar je mee zit, dat je niet wilt dat hij liegt enzovoort.

Uiteraard vind ik het zijn probleem dat hij vreemd gaat, dus al zou die zoen er komen dan is dit niet jouw probleem.

Doe eens research naar die vriendin van hem (die naam met dat <3). Misschien kun je van haar facebook ofzo nog wel wat informatie ontdekken?

Ik vind het een heel gek verhaal, maar dat het om zijn ‘gewone’ vriendin gaat moet kunnen.

Ik vind dit echt het vaagste verhaal ooit

Ik geloof er geen bal van eerlijk gezegd. En met z’n ‘dan moet je wel overal aan meewerken’ heb ik het idee dat hij je gewoon wilt zoenen. Dat moet je echt absoluut niet doen, voordat hij het heeft uitgelegd. Ik denk eerlijk gezegd dat hij een ander heeft.

Oh en ik vind het best wel raar dat er afgesproken wordt wanneer er gezoend gaat worden. :’)

Hij heeft het zelf ook nog over seks gehad. (terwijl we net ruzie hebben gehad en ik nog steeds niet weet of hij wel true met me is.) Ik heb het hem net allemaal even uitgelegt over dat ik denk dat hij vreemd gaat enzo. Mijn beste vrienden geloven hem ook niet. Maar ze zeggen wel dat ik gewoon moet gaan morgen. (alleen dat verhaal van die status op whatsapp zit me nog een beetje tegen. De datum van zn opa?! dat ga je er toch niet in zetten?)

Maargoed hij blijft ontkennen. En ik heb ook even duidelijk gezegt dat als ik er achter kom dat hij wel vreemd gaat ik die ‘‘Beste vriendin’’ van em, zo op kan zoeken. Hij zei: oke

nee

Och die kerel, nog steeds niet op ingaan.

Als ik jou was zou ik stoppen met de jongen en hem compleet vergeten, wanneer je iemand aan het begin van een relatie niet kan vertrouwen, zal het nooit goed uitpakken. Als je hem echter heeeeeeel leuk vindt, zou ik die naam op gaan zoeken, contact opnemen met het meisje en het verhaal aan haar voorleggen. Dan weet je zeker dat zijn kant van het verhaal klopt en hoef je niet meer te twijfelen.

Dit

En ik zou dus niet gaan.

Ik heb het idee dat hij je wilt gaan gebruiken voor seks. Ik denk dat je gewoon niet moet gaan morgen. Vertel hem maar even duidelijk dat je de waarheid wilt horen en dan pas met hem wilt afspreken. Ik vertrouw die jongen niet helemaal, dus ik zou goed oppassen als ik jou was!

Waarom kun je niet gewoon 1 topic blijven gebruiken om up te daten ofzo, dit is inderdaad al je zoveelste topic.

Ik krijg bij het ‘dan moet je wel overal aan meewerken’ een naar onderbuik-gevoel. Waarom zou je nog iets met deze jongen willen als jullie nu al ruzie hebben, hij blijkbaar met een ander gaat en je twijfelt om met hem af te spreken?

Laat hem gaan en wacht tot er een jongen op je pad komt die echt voor je gaat.

En daarna wil hij zoenen? Hoezo is dat van te voren bedacht? En dat je maar overal aan moet meewerken vind ik maar vreemd. De datum is gewoon een relatie dingetje (weet even het woord niet haha) dus ik zou hem helemaal niet geloven!

Waarom zou je overal aan moeten meewerken? Je zit niet bij de maffia.

Dit ja.
En als ik jou was zou ik gewoon ergens openbaar afspreken, niet een afgelegen bankje in het bos :stuck_out_tongue:

hahaha