Zal ik hem een roos sturen?

Over 2 weken is het Valentijnsdag en bij ons op school kan je (anoniem) een roos sturen. Vorig jaar fietste ik altijd met een jongen naar school en we praatten over vanalles. Zijn vrienden zeiden wel eene dat hij me leuk vond en andere mensen dachten ook dat we iets hadden omdat hij vaak naar mij vroeg. Dit jaar zitten we niet meer bij elkaar in de klas en fietsen we ook niet meer samen. Ik had er nooit over nagedacht of ik hem leuk vond maar nu weet ik het zeker: Ik vind hem superleukk! Maar ik weet niet of hij mij (nog) leuk vindt, hij kijkt wel vaak naar me. Mijn vraag is nu dus of ik hem een roos zal sturen of niet, en als ik er een stuur wat zet ik dan op t kaartje?

Plz help mij!

Ik zou het doen en dan anoniem.

Als je een roos naar hem stuurt in de klas zou ik dat idd zelf wel anoniem doen als je nog geen (bijna-)relatie hebt, gewoon omdat er in de klas altijd mensen mee kijken, dus dan weet iedereen dat meteen.
Ik weet niet hoe jullie kluisjes zijn, maar een vriendin van mij heeft wel eens een kaartje in het kluisje gestopt vd jongen die ze leuk vond en dat kan natuurlijk wel eventueel met je naam.

Ja, heel leuk

Dankjewel, maar ik weet eigenlijk ook niet 100% zeker dat als hij mij ook leuk vindt of ik dan wel een relatie wil, ik weet niet of ik er klaar voor ben. Maar ik kan echt alleen maar aan hem denken!

Hebben jullie niet een soort ‘onderonsje’ van eerst? Dat als je een bepaald iets er op zet, hij wel weet van wie de roos komt, maar de rest het niet snapt ofzo? (:

Daar dacht ik ook aan MUSICLOVER maar misschien vindt hij mij wel helemaal niet leuk en dan is ons contact helemaal verbroken. Zoals je misschien in mijn berichten leest ben ik heel onzeker en bang dat hij mij niet leuk vindt, mijn vriendinnen weten ook helemaal niet dat ik hem leuk vind.

Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen…:anguished:

Roos sturen! Doen! Wel zou ik het anoniem doen, of een kleine hint er op zetten. Dan zet je hem niet helemaal voor blok. En stel, hij vind je niet leuk. Moet dat dan meteen einde contact betekenen? Welnee, dat hangt er vanaf hoe jullie ermee omgaan. Ik zou de gok wagen en het gewoon doen.

Is het dat niet al dan? Jullie fietsen niet meer samen en zitten niet meer bij elkaar in de klas zei je, spreken jullie elkaar überhaupt dan nog wel?
Ik zou het ook doen (anoniem)!

klopt! iets kenmerkends van jullie erop ofzo

Ik heb me ingeschreven om een roos te sturen! (Wel anoniem natuurlijk!) ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij mijn roos krijgt😊

Wat goed van je! Ik hoop voor je dat het in goede aarde valt (:

Wow, waar in de buurt zit je op school? Ik doe namelijk zo’n actie hahaha

Volgens mij doen ze dat echt op heel veel scholen hoor :stuck_out_tongue:

In roosendaal

Dat doen ze bij mij op school ook, ik hoop stiekem wel dat ik een roos krijg van mijn vriend haha. Vinden jullie het raar als een meisje een roos naar een jongen stuurt als het niet andersom gebeurt?

Sorry als dit een beetje offtopic is

Ik weet niet of ik hem een roos zou sturen, misschien zijn rozen meer wat voor meisjes. Maar ik zou hem op z’n minst een kaartje geven. Of chocola? Niet bang zijn dat jullie geen contact zullen hebben als hij je niet leuk vindt. Als hij je niet leuk vindt zou ik er gewoon met hem over praten.