Zal ik hem een kans geven?

Helloo,

oke, ik weet het écht niet meer, met vriendinnen erover gepraat maar het hielp me niet echt verder.
Ik heb eigenlijk 2 dingen…

1. Er is een jongen M. ik vond hem al heel lang leuk, maar toen werd het contact iets minder, ik baalde als een gek en keek verder rond naar de jongens, een week geleden zei hij tegen me dat hij me leuk vind, ik heb gezegt dat ik hem ook leuk vind, maar sindsdien praat hij niet meer tegen me, ik voel me half afgewezen, telkens als ik zijn nummer vraag gaat hij ofline, hij woont 25 km van me vandaag, dus ik ga ook niet ‘‘ff’’ met hem afspreken, want dan zitten we met onze roosters en huiswerk etc.
    Zal ik hem nog een kans geven?

2. Er is een jongen op me verlieft, superleuk natuurlijk, maar ik ken hem nog maar 2 maanden, vrijdag hebben we schoolfeest en dan zeggen ze dat hij me gaat vragen, ik vind hem wel ‘‘leuk’’ maar niet echt ‘‘leuk leuk’’. Maar ergens vind ik hem ook leuk, beetje vaag allemaal, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik hem echt ‘‘leuk leuk’’ vind. Zal ik hem vrijdag een kans geven? Of zal ik door mijn twijfels hem toch maar ontlopen…

xxx

gewoon eerlijk tege hem zijn

1. Lijkt niet dat hij je heel boeiend vindt, kan het mis hebben maar hij wil zijn nr niet geven.

2. Als je hem niet leuk vindt, niet doen.

Genoeg vissen in de zee, vogels in de lucht, etc etc

die eerste zou ik vergeten, 25km voor een jongen die niks van zich laat horen is niet de moeite waard.
en nummer 2, kijk eerst of het goed klikt tussen jullie en of je hem echt leuk vind. niet zomaar ja zeggen

beetje raar dat als hij zegt dat hij je leuk vind en jij hem ook dat ie je dan gaat negeren ??
Veder als je nummer 2 niet super leuk vind zou ik nog niets met hem nemen en he misschien eerst beter leren kennen?

1. lijkt me inderdaad niet dat hij heel geinteresseerd is, anders zou hij jouw nummer wel hebben gevraagd zelfs. Maar raar dat ie zegt dat ie je leuk vind, maar misschien was hij op iets anders uit…

2. Stel hij vraagt je om iets te krijgen, dan moet je niet ja zeggen als je hem niet leuk leuk vind. Maar je zegt zelf dat je hem niet zo goed kent, en hij opzich wel leuk is, je kan dan ook tegen hem zeggen dat je eerst een paar keer wilt afspreken, omdat je hem nog niet goed genoeg kent, en dat er dan misschien wel gevoelens kunnen groeien. Dus je wijst hem niet af, maar je hebt ook geen relatie met hem, je geeft het een kans op een eerlijke manier.

1. Ik denk niet dat hij je écht leuk vind. Als hij jou écht leuk zou vinden had hij zijn nummer wel gegeven.

2. Als je het niet zeker weet, doe het dan niet. Wacht dan nog even. Misschien heb je dan verkering met hem, en dan maak je het uit omdat je hem toch niet leuk vind. Als je wacht en je weet zeker dat je hem echt leuk vind… (: