Zal ik hem een bericht sturen?

Ik zit er nu over te denken om zo’n bericht te sturen (dus geen chat) maar ik ben bang dat hij het heel dom vind en dat zijn vrienden me allemaal gaan treiteren met dat ik hem leuk vind…
Wat zouden jullie doen? Of moet ik het laten in de hoop dat ik hem weer eens zal zien?

haha ik zit ongeveeer in het zelfde dillema dus ik lees mee :slightly_smiling_face: advies kan ik je helaas niet geven… succes!

Lastig he! Dankje jij ook!

Is er iets waarvan je weet dat hij gedaan heeft een tijdje geleden oid? Van “Hee ik zag je nog bij xx, maar heb je helemaal niet gesproken!” ofzo.

Nee dat helaas niet! Hij zit in een hele andere ‘scene’ zegmaar dus ik kom hem in mijn dagelijkse leven niet zo snel tegen… :frowning_face:

iemand? :slightly_smiling_face:

Ik zou het als ik jou was gewoon doen. :slightly_smiling_face: Klinkt misschien makkelijker dan het is, maar wie weet komt er iets moois uit, en niet geschoten is altijd mis!

Ik weet dat het moeilijk zal zijn (ik ben zelf zo iemand die een leuke jongen niet eens durft toe te voegen) maar, give it a try! :slightly_smiling_face:

• weg -

@jacquline dat is inderdaad echt een lul ja ik zou hem meteen verwijderen! Ik vind het zo erg als jongens niet vertellen dat ze een vriendin hebben en dan gewoon vreemdgaan!

Same here!
Alleen bij mij is het zo dat we wel smsen, maar ik heel bang ben om verkeerde dingen te smsen. Of als hij even niet antwoord ik gelijk denk dat hij me niet leuk meer vind.
Ik weet niet of ik het aandurf om te vragen om af te spreken… Iemand tips?

Altijd lastig om gesprekken aan te knopen met iemand die je niet zo heel goed kent. Misschien kun je iets zeggen over het afgelopen weekend ofzo, dat het gezellig was, of hij nog goed thuis was gekomen, of hij niet brak was de volgende ochtend (als het een heftige nacht was natuurlijk, als jullie gewoon rustig wat hebben gedaan is dat niet zo belangrijk:p ). Of je refereert naar iets wat hij heeft gezegd. Als hij bijv. heeft gezegd dat hij een toets had deze week, vragen hoe het is gegaan ofzo. Zoiets?

haha, same here;)
Afgelopen weekend voor de tweede x met hem gezoend! Heb hem nu toegevoegd op fb en we zijn vriendjes. Maar hij smst alleen niet terug… Ik heb hem zondagnacht (nadezoen) nog 2x gesmst, niets bijzonders, maar er stond wel een vraag in. Want het was wel echt gezellig en m’n vriendinnen zeiden ook van jaaaa da’s echt een leuke jongen! en dat isie ook. alleen wat moet ik hem smsen? Ik zit bij hem op school, heule grote school en kwam hem vaak tegen in de gangen, maar dan was het alleen hoi omdat we dan beide verder moesten. En juist vandaag ben ik hem niet tegen gekomen… hele aula rondgekeken… oef voel me een beetje sneu:P

Maar ik wou gewoon een berichtje sturen, of zorgen dat je ‘heel toevallig’ weer zo’n gezellig avondje met die mensen hebt:cheering:

ik zou het gewoon doen hoor :slightly_smiling_face: het hoeft toch niet altijd zo te zijn dat als je iemand een berichtje stuurt dat je diegene leuk vindt!

Ja, je kan het altijd proberen :slightly_smiling_face:

Reageer op een status? Als hij daar weer op reageert kun je dan gemakkelijk een privé gesprekje openen :slightly_smiling_face:

dat is wel een goeie ! zelf nog niet aan gedacht haha misschien begin ik wel met een like… moet ie wel iets posten natuurlijk… ik ben echt een schijterd niet normaal ik ben zo slecht met jongens haha

Stuur zoiets als:
Hee, ik ben dat meisje van zaterdag, weetje dat nog?
ga je aanstaand weekend weer wat leuks doen?
xx