Zal Ik Hem Bellen Of Een Bericht Sturen?

Ben Julia (25)
was in de vakantie dus heerlijk heen en weer aan het appen op Whatsapp, met deze jongen van 24.
dus ik denk:
“Misschien gaat hij zo vragen, of ik hem wil zien zodat we af kunnen spreken😊”
Waar ik natuurlijk geen nee op zal zeggen, want ik wil hem hartstikke graag zien, in een setting waar alleen wij twee bij elkaar zijn.
Hij heeft zelfs gezegd tegen mij, dat hij me altijd leuk vond en nu nog steeds😳

Nu reageert hij niet meer, wat ik niet snap?
Misschien kan hij druk zijn?
Of is er wat anders?
Zal ik gewoon hem eens bellen onverwachts, om vervolgens te zeggen dat ik hem wil zien?
Ik vind dat best spannend eigenlijk,
Want in het verleden ben ik “verbrand” door bepaalde jongens.
Niet letterlijk natuurlijk, maar figuurlijk.
Ik denk dat hij weet, dat ik hem ook leuk vind.
Maar alsnog is dit gewoon super spannend.
We hebben nu helemaal geen contact meer helaas.
Wat ik wel mis, want we hadden altijd goede gesprekken.

Dit ken ik idd, heb ik nu ook met een jongen. Het kan zijn dat hij het effe druk heeft. Of dat je te snel gaat of idk jongens zijn vaak heel vaag. En als je veel contact met hem had . Dan denk ik gewoon dat hij het effe druk heeft en wel een reden voor heeft. Ik zou hem eerst maar een appje sturen van Heyy hoe is ie? Of wat ben je aan het doen ? Of idk effe via whatsapp effe kletsen en daarna idd hem gaan bellen van Heyy had effe zin om met je te kletsen. En dan verder een gesprekje aan te gaan.
Je zou ook via whatsapp kunenn vragen van heyyy vond het heel leuk onze gesprekken. En ik vroeg me af of je misschien wou afspreken? Zodat we elkaar wat beter kunenn leren kennen?

Trouwens als een jongen plots niet meer reageert betekent dat niet dat hij je niet leuk vind hoor haha. Jongens kunenn sowieso niet communiceren online . Maar idd probeer een keer af te spreken . Maar zorg eerst dat je hem weer effe spreekt online.

1 like

@Caro7 heeft gelijk.
In de meeste gevallen vinden ze je juist wél leuk, als ze niet reageren.
Spreek uit ervaring.
Toen ik hem zag, gaf hij aan dat hij vaak aan
Me dacht etc
Zo schattig😊