Zal ik hem appen of niet?

Hey meiden!

Ik heb echt jullie hulp nodig!

Een paar maanden terug heb ik iemand leren kennen, maar helaas helaas woont hij helemaal in Den Haag terwijl ik vlakbij Eindhoven woon. We hebben 1x afgesproken, en dat was super gezellig. En we hebben maandenlang elke dag met elkaar gepraat. (op Whatsapp) Maar daarna konden we niet veel meer afspreken omdat zijn moeder het maar niks vond als hij zover moest reizen. (Als we zegmaar een relatie zouden krijgen)

Dus toen is het contact eigenlijk verwaterd, en heb het gevoel dat dat deels door zijn moeder komt. Ik zou graag weer het contact terugkrijgen, omdat hij gewoon heel gezellig was om mee te praten. En me gewoon zo vertrouwd bij hem voelde.

Zal ik hem moeten appen? Ik weet gewoon niet of dat überhaupt nog zin heeft. En kom ik dan niet over als een totale loser? :frowning_face: Ook als ik snaps stuur dan stuurt hij nooit terug, ziet hij het niet meer zitten?

Please, geef me goede raad!

Dankjulliewel :wink:

heyy,
persoonlijk denk ik dat hij je niet aan het lijntje wil worden als het door zijn moeder niks kan worden… App hem gewoon en vraag erna…

suc6! ik hoop dat dit goede raad is

x

Ik denk dat je hem gewoon moet appen. Kijk of het nog steeds zo gezellig is en vraag eventueel er naar of inderdaad zijn moeder de reden is van het verwaterde contact.