Zal ik gaan voor dit kapsel?

Hallo! Ik heb echt heel erg lang haar, en zo heb ik het al een hele tijd. Het wordt alleen maar langer & dat vindt ik wel mooi maar ik ben het zat! Ik denk er echt al maaanden over na om the lob te nemen (de lange boblijn). Maar ik wil jullie advies! Zal het bij mijn hoofd staan? Veel mensen zeggen van wel, dat m’n gezicht mooier zal uitkomen. Hier een foto van mij & van hoe ik het mischien zou willen. Alleen wil ik het aan de achterkant iets korter, zodat het wat langer naar voor loopt zeg maar.
En anders nog ideeen?

http://img202.imageshack.us/img202/7743/dsc02761h.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/4462/boblijnheidiklum.jpg

PS: Ik heb het al gepost bij het ‘wat te doen met mijn haar’ topic, maar ik krijg geen reply… dus dan maar zo!
Dus niet zeuren als ik hem opnieuw heb aangemaakt.

ik denk dat het je best leuk zal staan

Ik denk het je wel leuk staat. Maar ik weet niet of je een beetje slag in je haar hebt? Dat kan ik namelijk niet zo goed zien op de foto. Want als je dat hebt zou ik het niet doen, een bob staat niet zo mooi als je geen stijl haar hebt. Of je moet het elke dag stijlen, dan kan het wel =).

Het is wel stijl, alleen als het vochtig is geweest en het droogt op zit er een slag in (heel vervelend) maarja, meestal is het gewoon stijl!

Ik vind het wel mooi, maar je hebt nu al prachtig haar, ik zou echt een moord doen voor zulk lang haar, maargoed.
ik denk wel dat het je staat…

ik zou het gewoon doen, maar op dat gebied ben ik zoiezo wel impulsief, haha :’)

Ik zou er wel iets van een pony bij doen.

Ik vind het zonde! Ik wil ook zoon mooi lang haar!

oooohh je mooie lange haren ;( ik heb het ook gehad & redelijk veel spijt van gehad … dus als ik jou was zou ik het niet doen, tenzij je echt echt echt van je lange haren af wil… het zou je opzich wel staan

ik zou 't gewoon doen, 't staat je goed!
En zoals je al zei groeien je haren steeds, dus als je 't niks vindt laat je 't gewoon weer groeien :wink:

Hmmm… nu begin ik wel te twijfelen hoor!
Aan de ene kant vindt ik het ook wel zonde, maar ik kan aan de andere kant ook niet eeuwig met dit kapsel blijven rondlopen ;p
Ik moet er nog wel even goed over nadenken, denk ik…

Jep het groeit altijd weer aan :stuck_out_tongue: En dat gaat best snel trouwens.

Denk dat het wel leuk gaat staan :grinning:
Vind dit kapsel niet helemaal bij je gezicht staan, omdat het er vrij erg voor hangt, daardoor sluit je jezelf redelijk af, een wat opener kapsel zal leuker staan :slightly_smiling_face:

Ik had precies hetzelfde dilemma een aantal jaar geleden, en heb het toch gedaan.
Maar ik had echt zooooooo spijt, en vind het nu nogsteeds kut dat ik het heb gedaan, want ik zou nu wel weer mooi lang haarwillen, en nu valt het maar net over je schouders. ):
Eerst zou ik het gewoon iets boven je borsten laten knippen zegmaar, dan kan je nog terug als je wil, en als je toch zeker weet dat je een bob wilt, dan moet je dat dan doen.

Maar ik denk wel dat het je superleuk zal staan.

Ik denk dat het wel leuk zal zijn!

volgensmij staat het je wel mooi! en je haar groeit toch weer aan dus zo erg is het niet toch?

Trouwens, als je het zat zou zijn die bob, je haar zal waarschijnlijk sneller groeien omdat het lang was, want dat is bij mij in ieder geval wel zo, maa rhet is nog niet lang. ))):

Ik heb zelf mn haar trouwens 3 jaar geleden laten afknippen tot een vrij korte schuine bob. Daarvoor was mn haar ruim over mn schouders (wel korter dan dat van jou)
Maar stond echt geweldig, ook echt iedereen in mn omgeving gaf er complimentjes over ^^

Heel erg bedankt voor jullie advies allemaal!
Mischien dat ik het toch maar doe, ik denk dat het ook wel ‘volwassener’ zal staan…

Ik denk dat het heel mooi zal staan, spontaner.
Ook al vind ik je haar nu ook super mooi!