zal hij me vergeten?

Hey iedereen,

ik zit met een probleempje, eigenlijk denk ik dat ik topic maak omdat ik wat gerustgesteld wil worden. dus ik heb een vriendje (al meer dan 2 maandjes) en nu is hij 2 weken weg op kamp met de scouts.
hij smst niet doordat hij het daar druk heeft en als hij smst is het heel kort. en dat begrijp ik wel maar het idee dat hij me zou kunnen vergeten blijft door men hoofd spoken :frowning_face: en wanneer hij terug is van kamp vertrekt hij 2dagen daarna weer voor 2 weken op reis. dus zou het echt kunnen dat hij me gaat vergeten en me niet meer zal willen? en ik weet dat als hij me echt graag ziet dat niet zal gebeuren maar ik ben zijn 1ste relatie en misschien gaat hij zijn vrijheid missen ofzo :confused:
Alvast bedankt xx

hij heeft verkering met je… hoe kan hij je dan vergeten :cold_sweat:

Hier moet je niet over in zitten! Als hij echt van je houdt vergeet hij je echt niet hoor. Dat komt helemaal goed!Probeer elkaar in die 2 dagen dat hij thuis is nog even te zien. :slightly_smiling_face:

Ik snap je wel hoor! Maar geloof me, het komt echt wel goed zolang hij van je houdt. Hij heeft het gewoon druk :wink:

Ik herken je verhaal wel een beetje, ik ben ook altijd wel een beetje onzeker erover of een jongen vaak aan me denkt en me leuk genoeg vindt om door te gaan op een serieus iets als een “relatie”. Zoals ze hier boven al zeggen, als hij je echt leuk vindt dan vergeet hij je zeker niet, dat is ook helemaal zo! Probeer even af te spreken tussen die 2 reisjes door en dan zie je dat hij weer heel leuk en lief is, dan kun je erna hopelijk weer met een gerust hart wachten tot hij terug is van zijn vakantie, succes meisje! :sob::muscle:

mijn vriend heeft nog helemaal níks van zich laten horen, ik zal dolblij zijn met een klein sms’je …

oohn dank jullie! heeft me echt geholpen! en lloveJ sterkte :slightly_smiling_face:

Hij laat tenminste iets van zich horen Iets is beter dan niets…

Inderdaad. Daarbij is hij op kamp, dan heb je ook niet echt de tijd om lange berichtjes te sturen per sms. En als het bedtijd is dan heb je vaak ook wel echt zin om te gaan slapen in plaats van eerst nog hele sonnetten voor je vriendinnetje te tikken op je mobieltje.