Dus… Ik ben een meid van 19 en ongeveer twee weken geleden heb ik een date gehad met een jongen die ook 19 is. Ik heb hem leren kennen via een datingapp. Hij is Aziatisch en al een tijdje in België. Hij is heel lief en op de date gedroeg hij zich als een echte gentleman. Maar nu enkele weken erna chatten we wel nog, maar niet zo vaak eigenlijk. Niet elke dag en op onregelmatige tijdstippen. Ik weet eigenlijk niet of er zelfs ook nog een volgend afspraakje komt… Als hij een tijdje niets heeft gestuurd dan voel ik me echt rot. Soms stuur ik ook naar hem als eerste, maar dan heb ik soms het gevoel dat hij het gesprek snel wil afronden… Enerzijds denk ik dat dit niets wordt, maar anderzijds denk ik dat er wel een kans is omdat hij echt beweert me zo graag te hebben… Hij liket en reageert ook altijd als eerste op mijn posts op facebook… Maar toch, ik twijfel. Ik weet dat je niet mag hopen dat iemand je eenzaamheid zal opvullen, maar stiekem hoop ik dat wel. Ik wil niet weer gekwetst worden… Wat denken jullie? Wordt het iets? Ik vind hem allesinds wel echt leuk, ik controleer elke dag wanneer hij voor het laatst online was enzo op facebook. Ik weet dat het stom is…maarja. Wat denken jullie?
Drie topics is niet nodig. Slotje.