zal dit mij staan??

hee ik wil graag een nieuw kapsel. en graag met zon pony. ik zag dit op internet staanen ik vond t haar echt geweldig mooi , en nu wil ik jullie vragen of het bij mij zou passen?? :slightly_smiling_face:

Het kapsel dat ik adoreer. en graag wil ;

http://i51.tinypic.com/24guo3k.jpg

mijn hoofd. :

http://i51.tinypic.com/2lvhgtu.png

ja ik weet het niet mn leukste foto maar hier is mn hoofd duidelijk zichtbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

en sorry als de fotos nogal groot zijn

Niet zoveel topics maken joh

eh waarom zoveel topics?

ging perongeluk. had te veel geklikt :pensive:

wtf haar oksel :'D
maar het zal je wel staan denk ik, alleen het kost waarschijnlijk heel veel moeite en haarlak om die pony te laten zitten, en die slag word ook moeilijk als je die niet van jezelfhebt.

Er hebben weet ik veel hoeveel man aan dโ€™r haar gezeten om het zo te krijgen en misschien valt het wel heel erg tegen. Het word toch altijd anders dan haar kapsel.
Maar het zou je wel staan denk ik.

zou wel kunnen, maar ik zou het niet doen.

Ik heb ook een aantal maanden geleden een schuine frou laten knippen,eerst dacht de kapper dat het helemaal niet ging blijven liggen omdat mโ€™n haren nogal naar voor vallen maar het blijft nog altijd ontzettend goed liggen,gewoon proberen zou ik zeggen!Anders bestaat er nog altijd haarlak en je kan je haren ook weer bij laten groeien als het je niet bevalt,gewoon opzij doen dan

denk t wel hoor, alleen je word er vaak wat jonger door in je gezicht op een of andere manier.

het staat je denk ik wel, maar ik zou het zo laten.

staat je denk ik wel, is idd een mooi kapsel! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het wel leuk staat. Je hebt wel ongeveer dezelfde gezichtsvorm.

Ik zou het niet doen. Aan je haar te zien stijl je je haar vaak. als je dit kapsel neemt zou dat ook moeten. en dat is echt super zonde van je haar.

Ik denk dat je het je leuk zal staan. Maargoed ligt er ook maar aan hoe de kapper het knipt. :stuck_out_tongue:

Ik zou je haar sowieso wat donkerder verven, ik hou niet zo van dat blonde bij jouw huidskleur.

Zowiezo naar de kapper gaan hiervoor;)

Jij lijkt een beetje op barbie van oh oh cherso :โ€™)

zou je wel staan, alleen lijkt me veel moeite iedereen dag om het zo te krijgen!

dat zou ik als een belediging opvatten xโ€™]

Ik denk dat het wel goed staat! En misschien ook nog wat donkerder verven.