Zal dit iets worden of is 't niks meer.

Oke ik wil 't niet te lang maken dus,
Ik heb 3 jaar geleden een relatie gehad van 15maanden. Geen ruzie’s, we waren gewoon nog 14 en weinig kans dus dat we toen samen zouden blijven.
We hebben sinds kort weer veel contact, whatsappen elke dag, met uitgaan zijn we wat gaan drinken en praten maar ik moest al snel weg, nu zijn we aan 't flirten en een beetje aan 't ‘grapjes maken’ met afspreken.
Zo zegt ie soms : kom naar mij toe! nee joh grapje.
En zodra het serieus word haak ik af.

Ik weet niet of ik hem weer leuk vind, maar ik voel wel een bepaalde aantrekking. Is het slim om hiermee door tegaan? aangezien het mijn ex is en eerder niks is geweest.

Je moet je bedenken waarom het uitging, en of je dan weer dezelfde fout gaat maken !

waarom niet opnieuw proberen? als je nou met ruzie uit elkaar was gegaan zou ik ook niet weer opnieuw proberen, maar je zegt dat er geen ruzie was ofzo dus why not?

ohja, niet dat iemand raar denkt omdat er ‘15042011’ staat. Ik heb 't veranderd maar t wilt maar niet weg gaan…

Haha! hij vroeg me mee op ‘date’ Hij wilt met me winkelen.
Oh wow ik heb zo’n idee dat dit niet serieus is. maar 't is wel heel grappig!

Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ja en dat ben ik dus van plan. Het aan kijken.
Misschien wat afspreken, wat leuks doen en elkaar weer leren kennen.
Want ik ben veel veranderd, en dat zal hij nu dus ook zijn.

Gewoon met 'm afspreken :slight_smile: Jullie zijn nu ouder, wie weet is er nu wel kans van slagen. En als het echt 14 jaar was, was het waarschijnlijk ook niet echt een ‘‘echte’’ relatie, of wel? Want dat is natuurlijk wel weer anders.

Nou voor de leeftijd waren we best volwassen. Hij had heel veel problemen, heb ook meegemaakt dat hij in een crisisopvang zat , jeugdzorg, verplaatsing naar zn tante enzo. Zijn moeder die was overleden. Daar heb ik hem ook mee geholpen.
Maar daardoor ging 't ook zo slecht, waren zo jong en toen al veel problemen.