Zakmes vraag aan politie

Kijk ik heb een vraag aan de politie over zakmessen hij ziet er zo uit:

Wat zijn de regels van het dragen van een zakmes? Mag het wel of niet? Zo ja, hoe groot mag hij zijn? A.u.b. niet denken dat ik er iets mee ga doen of zo, maar het is voor het geval dat als ik bijv. wordt aangevallen. Ik kom soms laat thuis.

mijn vraag is dus, denken jullie dat ze gaan denken dat ik een misdaad ofzo ga plegen of is er iemand die mijn vragen aan de politie kan beantwoorden?

Waarom zou je niet gewoon een zakmes mogen hebben? Pas als je er wat mee doet wat niet kan krijg je problemen.
Maar naar festivals/concerten/grote feesten zou ik hem wel thuislaten, want daar kan hij nog wel eens afgepakt worden.

Ik zal zo even voor je kijken wat er in m’n schoolboek staat C:

Ze pakken je vast niet meteen op haha, ze zullen er waarschijnlijk heel normaal op andwoorden, maar volgends mij is er toch een regeling voor messen, dat ze niet groter mogen zijn dan je handpalm ofzo?

ik zie je plaatje trouwens niet, zou je een link kunnen plaatsen?

ik zie je plaatje trouwens niet, zou je een link kunnen plaatsen?

wiens plaatje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

die in je beginpost

ooww neejj ik heb er nog geen een maar ik ga er eentje voor mijn verjaardag op 24 maart vragen denkik gewoon een kleintje…

Ik heb mijn antwoord, topic kan gesloten worden :grinning: dankjewel allemaaal!!