zakken voor wiskunde examen

Ja, alleen bij ons in de klas heeft bijna iedereen een onvoldoende of net een 6, ik had laatst wel gevraagd, had een vriendin het uitgelegd had ik nog een 4 dus daar had ik niets aan…

Waarschijnlijk snap je het niet goed genoeg. Gewoon blijven oefenen en oefenen. Misschien helpt het als je met een klasgenootje samen de vragen maakt. Je maakt bijv. dan allebei zelfstandig vraag 2a en dan gaan jullie je antwoorden vergelijken. Als de een het niet snapt, kan de ander het uitleggen. Als jullie het beide snappen, dan kan je vraag 2b maken.

examentraining van lyceo!

Ja ik heb hetzelfde. Ik zit nu in 4TL en ik sta wel een 6,4 maar ik haal best veel onvoldoendes. Ik maak elke avond wel mijn huiswerk, en zit ook al bij bijles maar er zit nog niet echt verbetering in.

Nu ben ik dus bang dat ik ook zak, heeft iemand een idee welke examentraining precies goed is? (voor wiskunde) Dan ga ik die maar voor mijn examens doen, denk ik.

Ik heb prcies hetzelfde :frowning_face: ( alleen heb ik geen examens )

Je mag toch voor 1 vak een 4 staan? Als je zorgt dat je alle andere vakken wel voldoende staat?

Bijles nemen werkt denk ik toch het beste… en ervoor zorgen dat je je andere vakken niet vergeet te leren omdat je alleen met wiskunde bezig bent.

Heeeeeel veel examens oefenen, nu al beginnen! Zoveel herhalen dat je het straks allemaal kunt dromen. En dan maar hopen dat je geluk hebt.

Ik dacht vanaf de 1e dat ik zou zakken voor Engels en uiteindelijk had ik een 6.4, nooit verwacht want ik heb nog nooit hoger dan een 5 gehaald voor een leestekst:P

IK STOND GEMIDDELD EEN 5 OP MIJN EINDLIJST. TOCH BEST NETJES VOOR MIJN DOEN

Ja dat klopt maar dan moet je wel compensatie hebben geloof ik. Maar niemand wil toch een 4 op zijn eindlijst? :zipper_mouth_face:

Hmm, ik ben ook echt ongelooflijk slecht in wiskunde. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar het vorige hoofdstuk heb ik ZOVEEL geoefend, ik snapte alles gewoon perfect, gaf zelfs iemand anders een beetje ‘bijles’, en nu kom ik erachter dat ik een 4,6 heb gehaald.
Ik vind dat zo frustrerend, ik haal gewoon nooit hoger dan dat.