Zakgeld & kleedgeld?!

Hee,
Voor school moet ik een project maken over wat t gemiddelde zak & kleedgeld is voor meisjes blabla.

Daarom zou ik graag willen vragen (ECHT JE HELPT ME ENORM) om deze ‘vragenlijst’ in te vullen, alvast SUPERSUPERSUPER bedankt!!

Leeftijd :
Provincie :
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel :
Wat moet je er allemaal voor kopen :
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders :
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel :
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld :
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand :

super super super bedankt!!!
xoox

heb even tijd, dus ik zal het snel invullen (:
Leeftijd : 15
Provincie : Antwerpen (België)
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel : ja, ¤8 per week
Wat moet je er allemaal voor kopen : alles wat ik niet nodig heb (tijdschriften, dvd, muziek,…)
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders : zakgeld niet, maar bv. met mijn rapport krijg ik geld van mijn grootouders
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel : ¤50 in januari en in juli, met de solden.
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld : kleren die ik nodig heb (winterjas, …)
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand : Nee

Enquetes zijn helaas verboden hier, dus waarschijnlijk wordt je topic zo gesloten. Ten tweede is er al een topic met bijna dezelfde vragen.
Maar om je te helpen:
Leeftijd: 19
Provincie: Ik wil anoniem blijven, sorry
Krijg je zakgeld: nee
Wat moet je er van kopen: nvt.
Krijg je nog geld van andere mensen? nee
Krijg je kleedgeld: nee
Wat hoef je allemaal niet te kopen van je kleedgeld: nvt.
Heb je een bijbaantje: Ja, bij een winkel, verschilt heel erg, gemiddeld rond de 250 euro.

Leeftijd : 21
Provincie : Antwerpen (BE)
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel : 20 euro de week
Wat moet je er allemaal voor kopen : kleren/drank voor op school/extra’s/belwaarde/ alles wat ik echt wil
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders :
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel : nee
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld : avond eten
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand : Ja afhankelijk hoeveel uren ik werk natuurlijk… meestal is dat 2 weekends per maand van 8 uur dus 150 euro maar nu ga ik ook wsl 1 dag in de week werken en vakanties ook enzo …

PS: krijg ook wel geld als ik eens wegga (niet altijd)

Leeftijd :15
Provincie : Utrecht
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel : 5 euro per maand
Wat moet je er allemaal voor kopen : cadeautjes, en dingen die ik zelf wil.
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders :nee.
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel :nee
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld :-
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand :Kaasboer, ong. 120 euro. en met oppassen rond de 15 per maand.

Leeftijd : 16
Provincie : zuid-holland
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel : zit inbegrepen bij mn kleedgeld (3,50 per week volgensmij)
Wat moet je er allemaal voor kopen : hetzelfde als van mn kleedgeld.
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders : nee.
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel : 90 euro per maand. officieel zonder die 14 euro zakgeld dan 76 euro, maar zakgeld = kleedgeld voor mij ;p
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld : ik moet alles ervan kopen.
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand : bij de afhaalchinees, werk zo’n 5.5 uur per week en verdien rond de 90 euro per maand.