Zakgeld & kleedgeld?! (PROJECT SCHOOL)

Hee,
Voor school moet ik een project maken over wat t gemiddelde zak & kleedgeld is voor meisjes blabla.

Daarom zou ik graag willen vragen (ECHT JE HELPT ME ENORM) om deze ‘vragenlijst’ in te vullen, alvast SUPERSUPERSUPER bedankt!!

Leeftijd :
Provincie :
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel :
Wat moet je er allemaal voor kopen :
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders :
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel :
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld :
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand :

super super super bedankt!!!
xoox

Maak geen topics aan om te vragen of mensen je enquête willen invullen, of ze op je willen stemmen, om iets te winnen o.i.d. Dit is niet toegestaan en wordt dus ook verwijderd van het forum…

Even de regels lezen.

O. ik wilde het niet in gaan vullen:"D

x

Girlscene had vaak van die artikels van BOEG (Baas Over Eigen Geld). Op die site staat een soort vragenlijst en daarmee kan je je geld vergelijken.

Leeftijd : 13
Provincie : Gelderland
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel : ja soms krijg ik een maand niks en dan in 1x 20 euro ofzow
Wat moet je er allemaal voor kopen : niks :stuck_out_tongue: gewoon om te sparen of ja gewoon…
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders : alleen voor verjaardag en suikerfeest
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel : nee
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld :-
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand : nee

Waarom maak je 2 topics aan?

Als het nu voor school is? Niks mis mee toch?

Leeftijd : 2O
Krijg je zakgeld, zoja hoeveel : 100/maand (zit op kot/kamers)
Wat moet je er allemaal voor kopen : In principe alles: kledij, eten, uitgaan, … al krijg ik soms extra’s van me mama.
Krijg je ook nog geld v mensen behalve je ouders: soms extraatje van me oma.
Krijg je kleedgeld, ja hoeveel : neen, ik krijg 1 bedrag voor alles tesamen.
Wat hoef je allemaal NIET te kopen van je kleedgeld : /
Heb je een bijbaantje? Zoja, waar en hoeveel verdien je er totaal aan per maand : /

Regels zijn regels…

Lees aub de regels even door voordat je een topic opent, en als je er dan 1 opent hou t dan bij 1.