Zaken na de daad

Hoi meiden, ik vroeg me af, wat doen jullie met sperma nadat je seks hebt gehad en jullie zijn klaargekomen? En dan bedoel ik meiden zonder condoom! Rennen jullie naar de wc, of hebben jullie tissues? Zelf gebruik ik bijna altijd een condoom en ik vind het ook heel onpraktisch en ‘vies’ als we het eens zonder doen… Wat doen jullie?

Ik vind het ook niet chill zonder maar als het gebeurt ga ik gewoon even naar het toilet.

Mijn vriend en ik hebben eigenlijk altijd allebei een wc rol op onze slaapkamers staan, mede voor dat soort zaken dus.

Net zoals hier boven ja.
Met mijn ex had ik altijd gewoon een wc rol klaar staan. Even opruimen en klaar.

Mijn vriend moet dan even naar het toilet rennen voor de toiletrol.

wij hebben ook altijd een wc rol aan t bed staan. het enige wat stom is, is wanneer we klaar zijn, de wc rol namelijk altijd wel aan de verkeerde kant staat ::slightly_smiling_face:

ik gooi ook gewoon een tissue of 2 onder m’n kussen voor het geval dat :stuck_out_tongue:

Tissues!

Ik heb altijd een handdoek naast het bed liggen. Die eronder en dan naar de wc :’)

Voorheen gebruikte wel eens een handdoek onder de billen. Anders ren ik gauw naar de wc om alles te lozen en meteen even te plassen. Nu we samenwonen kan dat gelukkig

Huh waarom moeten jullie allemaal rennen? Ik kan chill een rondje dansen en rustig gaan plassen?
Loopt het er anders uit ofwat?

Ligt er bij mij aan welk standje, bij het ene standje loopt het er direcct uit en bij de andere kan ik wel uren wachten voordat het eindelijk eruit is.

Dit inderdaad ja, ene keer loopt het er zo uit en de andere keer heb ik nergens last van :’)

Maar een doos tissues op mijn/mijn vriend zijn kamer voldoet, zo klaar mee. Soms ren ik ook wel eens snel naar de wc.

Wij hebben altijd een handdoek liggen, want als hij eruit gaat loopt het er meteen uit bij mij.

Wij hebben altijd een handdoek die we gebruiken.

:grinning_face_with_smiling_eyes: de sokken van de vloer

Ik doe meestal mijn onderbroek terug aan en ga even naar de WC. Ik slaap het liefste naakt of in ieder geval zonder ondergoed (als het koud is doe ik dan weer wel soms een pyjamabroek aan :") ) dus die doe ik daarna meestal gelijk in de was. Dan maakt het me ook niet zo uit als er wat in lekt onderweg naar de WC.

Wij gebruiken natte babydoekjes. Die liggen altijd in mijn nachtkastje. :slight_smile:

Ik gebruik altijd zo’n nat doekje.

Ik kleedde mij altijd even om als ik bij hem thuis was om vervolgens naar het toilet te gaan. Daarna na en klaar. Nu ik op mezelf woon ren ik desnoods naakt door het huis.