Zachte okseltjes

Hello ladies!

Ik zit al een tijdje met iets. Nadat ik mijn oksels geëpileerd heb, heb ik last van
zeg maar een (donkere) waas op de plek waar de haartjes zaten. En ik krijg dan ook een beetje van die ingegroeide haartjes… O, en bij het harsen krijg ik dezelfde resultaten

Heeft iemand anders hier ook last van en weet iemand hier een oplossing tegen??

Geen idee, ik scheer alleen maar.
Up.

hooi ik heb precies tzelfde
en ik doe er soms (bij een feestje ofzo)
foundation op zodat je de waas niet meer ziet

maar voor gym ofzo wil ik eigenlijk ook wel een tip :grinning:

xx

Ik scheer het eigelijk altijd…
Niet met scheerschuim, maar met Zwitsal. Dat maakt het erg zacht :slightly_smiling_face:

Jaa, ik heb wel 's gelezen dat je oksels zachter worden van baby olie en dat je het dan 2x in de week ofzo moet smeren. Maar ik word zooo erg naar van die waas

Komt omdat zwitsal super spul is.
Ik doe dat ook twee keer per week, voor de rest gewoon onder de douche zonder scheerschuim en daarna mijn huid laten kalmeren door er dove douchegel op te doen ook zacht spul

Oh epileren, echt die hard.

auwww… epileren
maar welke zwitsal dan?? je hebt der zoooo veel van… ’
ja, misschien was dat een hele domme vraag…

Inderdaad, welke zwitsal?

hahaa jaa !
dat vraag ik mij ook af x’D

Ik heb daar ook last van, maar ik let daar niet zo op eigenlijk.

hmmm ik wilde epileren aanraden maar dat doe je al haha! ik had juist met scheren altijd zo’n zwarte waas, maar nu ik epileer niet meer. Ik smeer het na het epileren altijd in met die normale nivea creme en ik gebruik de nivea double effect deo (die haargroei minder zou maken, zo’n paarse bus). Dus misschien zo’n hairminimising deo uitproberen?

ik epileer ze en heb best zachte oksels, ook geen donkere waas of ingegroeide haartjes… epileer je ‘tegen de stroom in’ of met de haartjes mee? misschien maakt dat uit…

hair minemising deo van dove

JAA EPILEREN LIJKT ME NIET ZO LEKKER GAAN.

waarom scheer je het niet gewoon dan?
dan heb je daar denk ik geen last van. :slightly_smiling_face:

Het zijn maar ‘okseltjes’.
Wie let daar nou op als er geen bos haar onder zit?

Nee dan heb je die waas ook, dat heeft te maken je huid- en haarkleur.