Zac vs. Bill vs. Wentworth

Haha! ik hbe smaak! oehoe daar ga k ze vandaag mee irritere:P

Ik vind Zac efron best knap, maar zet ook nog maar even Pete Wentz in het lijstje :grinning:

zac efron heeft iets irritants… bill lijkt op een vrouw…
wentworth daarintegen is wel echt hot!!!

Dan zeggen we natuurlijk WENTWORTH! Hij is zó sexy (a)

Iedereen kiest wentworth wuahah! Ik niet, ik kies voor Zac! :slightly_smiling_face:

Ja, bil dus echt neit HIJ GEBRUIKT MEER MAKE UP DAN DAT IK OOIT OP KAN MAKEN. zac is toch zon blonde das een mooi mannetje
maar dan toch echt voor die uber uber uber vette

wentworth miller <33 je hebt een puntje er bij

wentworth (A)

Zéker Wentworth Miller (L)
Zac is opzich ook wel knap. maar wel n beetje duf.

wentworth miller staat in de Cosmogirl, Zelf kies ik ook voor wentworth al vind ik hem niet zo supeeeeer… :wink:

hihi. laat ik dan maar voor bill gaan :slightly_smiling_face:
zac vind ik echt niks, wentworth is wel leuk :stuck_out_tongue: maar ik vind bill de leukste :slightly_smiling_face:(ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat vind, maar okee:P)

Michael Scofield!

Dat lijkt me duidelijk.

Zac efron, die babyface is juist cute.=p
Bill is idd wat vrouwelijk…

xxLiefs

hmm… ik vindt ze alledrie niet zó, maar als ik moeten kiezen… dan Wenthworth! :stuck_out_tongue:

Geen één :stuck_out_tongue:

Uhm, doe maar Wenthworth Miller. xD
Ik vind ze alledrie niet echt bepaald knap, maar Wenthworth is toch de beste. [aa] Zac Efron heeft een ongelofelijke babyface terwijl hij 20 is geloof ik, en Bill lijkt net op een meisje en hij is echt kei vaag. -,-

Wentworth Miller
maar ik vind zac ook wel een schatje

Wentworth, geen moeilijke keus =)

WENTWORTH, mag toch wel duidelijk zijn…

WENTWORTH MILLER !! OUWEEE

I «33 HIMM SOOOOOOOOOOO

Ik val niet echt op zulke types zoals Zac, Bill vind k naar mijn idee behoorlijk verwijfd en Wentworth is gwoon een lekkr ding xD