zaal afhuren!

Haaajj,

ik ben binnenkort jarig en ik wil een heel groot sweet 16 geven.
Nou wil ik rond de 100 mensen uitnodigen… alleen kan ik nergens een zaal in noord brabant vinden die een beetje goedkoop is… dus niet duur… kan iemand mij helpen met zoeken ??

Als je dit hebt gelezen, en je doet er voor de rest niks mee zou je me dan een upje willen geven. Ik ben namelijk echt in de stress want ben veel te laat begonnen met plannen :blush:

je kan gewoon langs een buurthuis gaan en vragen of je daar een zaaltje kan afhuren, heb ik ook gedaan. Dan moet je de drank zelf regelen enzo, en dat is goedkoper. Als je echt iets wil afhuren wat op internet staat ofzo , krijg je er meestal ook een bar bij en barmensen en dan moet je dus alles daarvan betalen van drank en dat wordt heel duur.

Buurthuis??

Inderdaad! Of een zaaltje in zo’n jeugdcentrum ofzo

btw hoeveel was jij ongeveer kwijt??

up?

bijna in elke woonwijk staat er wel een buurthuis, waar die bejaarden zich meestal verzamelen om te gaan biljarten of kaarten ofzo ;p moet je maar is intype op google, ‘jou wijk’ + buurthuis. ;p
ik was 100 euro aan dat zaaltje kwijt, 60 euro aan de beheerder, 200 euro aan de drank. En ik had ook zo’n 90 mensen ofzoiets. Maar ik kreeg nog wel iets van 170 euro terug van alle mensen die geld als kadotje hadden. Zou ik ook ff in je uitnodiging zetten dat kadotip geld is.

up

wij hebben ook altijd van die danscafé’s waar je normaal uit kunt gaan. Prijzen verschillen nogal. Wij hebben hier wel een goedkope: daar betaalde je bij over de 100 personen alleen 1 drankje per persoon, verder geen kosten.
Ligt er denk ik ook wel aan of je het in het weekend doet of doordeweeks…

Upje

Hmm ik woon niet in Noord-Brabant dus ik heb geen idee,
Succes!

Ik zou sowieso iets doen waar je de drank gewoon zelf moet regelen, dan ben je echt goedkoper uit.
Met mijn sweet16 had ik het geluk dat ik een zaaltje voor 25 euro mocht afhuren waar mijn moeder vrijwilligerswerk doet, verder was ik ongeveer 120 aan drank kwijt.

up dan maar? xD

up ik woon niet in Noord-Brabant