Yvette Baur fotografie

Hallo allemaal!

Een aantal jaar geleden ben ik redelijk actief op Girlscene geweest. Daarna heb ik vooral in het fotografie gedeelte nog af en toe meegelezen, maar nu vond ik het toch wel leuk om weer een eigen profiel en topic aan te maken!

Ik zal mij eerst even voorstellen! Ik ben Yvette. Ik ben 21 jaar oud. En ik fotografeer nu ongeveer 4 jaar!

In eerste instantie heb ik vooral veel paardenfotografie gedaan. Maar de laatste tijd begint portretfotografie mij steeds meer en meer te interesseren! Vooral kinderfotografie vind ik erg leuk om te doen!
Ik zou me ook heel erg graag meer in de fashionfotografie willen verdiepen, dus dat ik zeker een doel voor het aankomend jaar!

Verder wil ik ook heel graag heel de wereld rondreizen om vervolgens met prachtige platen thuis te komen! Komende zomer staat mijn eerste echte gave fotografiereis op de planning! Ik ga namelijk met een aantal fotografen naar IJsland!

Mijn apparatuur:

• Canon 5d mark III
  • Canon 70-200 mm 2.8
  • Canon 24-70mm 2.8

Website
www.yvettebaur.com

Facebook

Ook houd ik een blog bij met veel leuke en leerzame tutorials!
www.yvettebaur.com/blog

Instagram
yvettebaur

Wat foto’s van de afgelopen tijd!

Eerst een aantal foto’s van afgelopen zomer in Portugal!

En een aantal foto’s van shoot’s van de afgelopen tijd!

http://yvettebaur.com/GV0A0058_1.jpg

http://yvettebaur.com/GV0A5385b.jpg

OMg die laatste foto van de baby is echt super mooi, de rest vind ik ook erg leuk!

Ahh die laatste is echt mooi! De eerste 2 foto’s vind ik zelf een beetje te licht/flets.

Heel mooi

Trouwens als ik zo’n foto als nummer 4 met mijn vriend zou hebben zou ik echt zo gelukkig zijn hahaha

Heeee Yvette, leuk dat je er ook bent :grinning:

Goed bezig, mooi werk hoor!

waaauw super gaaf

wou dat ik het geld er voor had :’(

Ik vind nummer 1 en 2 ook iets te licht!
De rest vind ik wel echt heel mooi. 6 is mijn favoriet ^^

Dankjulliewel voor jullie ontzettend lieve reacties! :grinning:

Nog wat foto’s van een aantal kindershoots laatst!

Ik wil een tutorial van hoe jij je foto’s bewerkt! Jij bent serieus de enige hier op Girlscene waar het niet lijkt op een action eroverheen gooien en dan klaar. Je kleuren zijn natuurlijk maar toch mooi? I don’t know je foto’s zijn gewoon goed wooo.

Ah wat lief dankjewel! Ik maak inderdaad geen gebruik van actions. En ik heb laatst toevallig een tutorial gemaakt hoe ik normaal mijn foto’s in photoshop RAW bewerk!
http://yvettebaur.com/blog/photoshop/raw-bewerken-photoshop/

Normaal voeg ik dan in photoshop zelf ook nog wat dingetjes toe, maar daar heb ik op het moment nog geen tutorial van gemaakt. Maar dat zal ik binnenkort zeker ook gaan doen! Dus als je daar interesse in hebt kun je mijn blog in de gaten houden! :grinning:

Ik ben vandaag samen met een vriendin Maastricht met avondlicht op de foto gaan zetten. Echt heel gaaf om te doen! Dit was mijn eerste keer avond fotografie, maar het is zeker iets wat ik vaker wil gaan doen! :grinning:

Een tijdje terug heb ik ook weer een aantal leuke kindershoots gehad, die ik natuurlijk ook met jullie wil delen!

Je onderwerpen zijn niet echt mijn ding maar wát een mooie foto’s, wow!

Wauw wauw wát een foto’s! Ik ben jaloers, want ik zou willen dat ik zo goed was! Ik heb je direct geliked op Facebook :slightly_smiling_face:

Oh wat lief dankjulliewel! :grinning:

En Eline gewoon lekker door oefenen en dan komt dat vast ook goed! Je kunt eventueel ook op mijn blog kijken voor handige tutorials. En een workshop boeken is ook altijd mogelijk! :grinning:

Ik zag het, leuk! Ik had al gekeken bij de workshops en vind de prijs ervan erg leuk! (Je woont ook nog eens best dicht bij mij in de buurt, haha). Maar helaas vertrek ik bijna voor 5 maanden naar het buitenland! :wink:

O wauw, ik vind je foto’s echt geweldig. Zo’n mooie bewerkingen en die snoetjes zijn zo lief!