Yves Rocher

Voor wie het nog niet kent, Yves Rocher is een heerlijke beauty winkel met make-up, bodylotions, showergels, shampoos, parfums en gezichtsverzorging. Vergelijkbaar met The Body Shop.

Ik zelf ben helemaal fan van deze winkel en koop er dan ook regelmatig wat.

Wat zijn jullie favoriete producten van deze winkel?

Ik gebruik het ook vaak, super fijn merk!
Ik vind hydra vegetal crème echt super fijn, werkt erg goed.

Up!

@Noregretforme volgens mij heb ik daar laatst een tester van gehad, voelde inderdaad fijn aan! Die douchegels van Jardins du monde zijn ook echt heerlijk. En maar 3 euro per stuk. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een klantenkaart, heel fijn, kan je per aankoop punten sparen. En als lid krijg je ook eens per maand ene kortingskaart met de post, ook geweldig! Echt heel vaak met 50% korting op willekeurige producten.
Mijn favoriete product is hun eyeliner-pen, gebruik ik dagelijks, haha. Ik koop er ook heel vaak scrub. En kadootjes voor mijn familie. Ze hebben er zulke lekkere dingen.

Die douchegels zijn erg lekker inderdaad! Een poosje terug had ik er een die naar koffie rook, echt zalig! :flushed:

Haha galaxy, daar is mijn vader ook helemaal fan van! Dus koop 'm altijd voor hem. :slightly_smiling_face: Zelf vind ik 'm ook wel lekker, alleen het is toch niet echt mijn geur.

Ze hebben fijne douchegels en ook weleens make-up van gehad, die is ook fijn. Ook een keer een dagcreme gehad, ook lekker spul. Ben niet die-hard fan ofzo, maar het zijn fijne producten.

Ik hoor er goede dingen over maar nog niet echt over gehaald om wat aan te schaffen. Heb er wel een foundation van maar die is helaas wat oranje.

Hmm, het zijn goede producten idd. Ik geloof dat ik er wat mascara van heb en misschien lipstick. Mijn moeder koopt het eigenlijk altijd :’).

Ik heb er parfum van, zo lekker

Heerlijk daar de douchegels, scrubs, bodylotions, parfums en ga zo maar door (:

Ik ben zelf mega allergisch voor veel dingen (allerlei oliën, parfums enzovoorts) en bij Yves Rocher hebben ze een aantal goede producten (zoals oog- en gezicht make-upreiniging) op basis van water i.p.v. olie, zonder allerlei toegevoegde zooi. Heel fijn dus!

Hmm ik heb er eigenlijk nooit wat gekocht, het leek me nooit wat en zo duur, idd net als The Body Shop.
Volgens mij ben ik echt een van de weinige die niet enthousiast is over de producten van The Body Shop ze werkten nooit goed eigenlijk.

Ik vind het vaak juist een stuk goedkoper dan The Body Shop. Voornamelijk door de vele aanbiedingen, inderdaad.
Ik ben ook fan! Vind de douchegels heerlijk, die van nog geen 2 euro per stuk vooral, in allerlei geuren. Bijv. de granaatappel.
Ook heb ik een parfum van Yves Rocher en wil ik binnenkort weer eens een bestelling plaatsen.
Wel lees ik over bijv. de BB cream veel slechte recensies en heb ik zelf een bodylotion met kokosgeur, waarvan de geur opzich wel lekker is, maar ik vind hem veeeel te sterk. De hele badkamer blijft er lang naar ruiken en jijzelf ook, iedereen vraagt er altijd de hele dag nog naar…
Maar over het algemeen vind ik de producten vaak erg fijn en goed!

ze testen op dieren. :hammer: daarom wil ik er niets van.
maar ik had van m’n moeder (voor dat ik van die dierproeven wist) een eau de toilette, douchegel en bodylotion gekregen (allemaal kokosgeur) en die waren erg lekker!!!

Hier zat er 1 en net toen ik dat goed doorhad en wist welke leuke dingen ze verkochten gingen ze hier weg :frowning_face:
Maar ik heb zelf een heerlijke parfum. De rest heb ik nog niet geprobeerd.

Ik hou van Yves Rocher haha! Vind de douchegels zalig, alleen van het hydra vegetal serum krijg ik puistjes.

Yves Rocher is zo fijn!
Ik vind de parfums ook zo lekker.

Ik ben echt zo gek op hun reinigingsproducten! Heb van die doekjes en een reinigingsgel :slightly_smiling_face: Voor de rest doneert mijn moeder weleens die mini lipstickjes en testers als ze weer wat binnen krijg.

UP! Ik heb een mini kokos eu de toilette gekocht haha. Is wel lekker voor op dagen zoals vandaag voor in de tuin of lekker op 't strand.