Yves Rocher producten

Welke producten van Yves Rocher heb jij al gehad en welke vond je goed? En waarom?
De Couleurs nature lijn is trouwens helemaal vernieuwd, echt mooi geworden vind ik!

zoveeeeeeeel ! dat kan ik echt niet allemaal opnoemen.
maar stuk voor stuk vind ik het goede producten.
goed smeerbaar, veel kleur, hydraterend, alles wat die producten voor moeten zorgen :stuck_out_tongue: En dierproefvrij :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf een tijdje bij Yves Rocher gewerkt en ik kan je wel vertellen dat het goeie lekkere producten zijn hoor… Niet op dieren getest, en allemaal natuurlijk. De producten die ik zelf allemaal heb geprobeerd zijn o.a. de Pure Kamille creme voor gezicht & lichaam, hydra specific (heerlijke creme-gel), lippenbalsem met druif die de lippen hydrateert en die met cacao die de lippen repareert, de pure kamille reinigingsdoekjes(echt heerlijk zijn die), creme voor de haarpunten van phytum actif die is echt heeeeel goed trouwens!, ook heb ik een nagellakje voor de french manicure Rose. Al de producten zijn me heel erg goed bevallen! En alles heeft ook een heerlijke geur!

Mijn moeder koopt daar haar oogmake-upremover, is wel fijn spul. =)

Handcreme,bodycreme,lippenbalsems,parfum en nog een paar dingetjes. Fijne spullen ^^

omdat het dierproefvrij is en vrij natuurlijk, koop ik daar wel graag enkele dingen.
Heb niet echt favoriete producten maar de Plaisirs de Nature lijn vindt ik wel heel goed (douchegel, bodylotion, zeep, lipgloss, … in heel veel verschillende geuren!); echt een aanrader. Verder heb ik er een oogmake-up remover met koornbloem ofzo iets gekocht , die leek mij goed, maar vind die toch wel héél vettig : heel mn wenkbrauwen zitten onder de vettigheid xD
maarja, voor de rest eig super producten! (én lijkt alsof je het hele jaar door kortingen/kadootjes krijgt xD haha, of ligt dat nu aan mij?)

geen idee, ik koop er eigenlijk amper wat maar ik hoor wel vaak goeie dingen erover. ik heb wel hun boodschaptassen haha die zijn fijn :3

I <3 Yves Rocher!!

Heb al verschillende producten geprobeerd enzo… De Luminelle mascara vind ik heel fijn (paarse waterproof), shampoo van Phytum Activ (ofzo =P), gezichtsreiniging Soin Clarifiant werkt bij mij heel goed tegen puistjes… En heb ook een hele mooie paarse oogschaduw =) En de handcrème vind ik heel fijn… En de Jardins Du Monde douchegels (omg die met koffiebonen <3)

Gebruik nog veel meer, maar dit zijn wel mijn favo produchten =)

Uhm mascara, deo, douchegel, reingings melk en lotion in een, dagcreme

echt heel veel, ik vind het heerlijk!
oh behalve de deo’s. De rollers EN de sprays vind ik heel slecht, maar dat komt ook omdat ik heel erg veel zweet dus ik moet ook echt heel sterk spul hebben zeg maar.

maar bodylotion en gezichtsreiniging/creme etc. is echt heerlijk!

Ik heb Luminelle nagellak. De kleur is nu helaas niet meer verkrijgbaar, maar hij is echt prachtig! Blijft ook lekker lang zitten.

Ik heb zon scrub van abrikozen, dat ruikt heerlijk is niet duur en je huid is erna diep gerijnigt en je puistjes gaan ervan weg, enn je huidis heerlijk glad, echt top spul

Ik hou eigenlijk niet zo van Yves Rocher (maar dat kan ook aan de chagerijnige verkoopster liggen).
Vind alleen hun lippenbalsem met perziksmaak echt goed.

Nagellak en mascara, ik vind het echt goed, maar wij kregen het altijd met de leesmap ofzo, en die hebben we nu niet meer. Dus ik ga even kijken waar je het allemaal kan kopen, zeker als het dierproefvrij is!

Ze hebben een heel goed kleimasker van de Tradition de Hammam-lijn. Echt geweldig is die en hij reinigt de huid heel goed!

Ik had heel vaak reiniginglotions/gels waar m’n huid zo droog en trekkerig van werd totdat ik eentje van Yves Rocher ontdekte! Hij is echt heerlijk. Maakt m’n huid heerlijk zacht en schoon. Weet alleen even niet welke het is. Had 'm opnieuw gekocht in Duitsland voor maar 4 euro. :slightly_smiling_face:

http://www.yves-rocher.nl…lk-lotion/?cmSrc=Category

Deze is het. :slightly_smiling_face:

Heeft iemand trouwens ervaring met de shampoo’s van Yves Rocher? Die glansshampoo bijvoorbeeld?

Ik heb een lippenbalsem van Yves Rocher.
Ruikt lekker, en voedt goed!

Lippenbalsem en creme voor het lichaam, die je ook kan gebruiken op je gezicht