YSL Touche éclat

http://www.sacks.com.br/filesupload/{D3A83E29-1D62-4CDD-896D-DCBCCC44F559}_te1.jpg

Gebruiken meer mensen hier Touche éclat ? Ik wel, het is echt de allerbeste concealer ever !

jaaa! die gebruik ik ook al best lang… súper fijn!!!

Nee gebruik hem niet, hoe duur is hij?

Kimmert: welke tint heb jij, 1, 2 of 3 ?

En hij kost rond de 30 euro bij Douglas enzo.

Griebels, wat duur… :frowning:
Is me nét iets teveel…

Waar dient het nou eigenlijk precies voor?
Ik heb daar namelijk geen ervaring mee :blush:

Ik heb tint 2 maar ik heb hem gekregen van mijn mama … die heeft altijd tint 1 en had de verkeerde gekocht ofzo.? :slightly_smiling_face: Hij is toch voor wallen onder je ogen…? Ik weet anders niet waarvoor ik hem anders moet gebruiken…

Nee, ik heb touche magique van L’oreal die is ook fijn en rond de 10 euro (past beter in m’n budget :stuck_out_tongue:.)Maar ik heb die van YSL nog nooit gehad en k ben eigenlijk wel benieuwd of er zoveel verschil in zit, iemand die ze allebei heeft gehad???

Oeh, werkt die ook voor van die blauwe kringen dan?
Want dan heb ik m echt HARD nodig =P

Hij werkt tegen wallen, donkere kringen, rode vlekjes, etc. En je kunt 'm ook als highlighter gebruiken, om bepaalde delen van je gezicht accent te geven.

Huuuh, hoe heb ik dit ding echt OOIT over t hoofd kunnen zien? o_O
Volgens mij is t echt een godsgeschenk joh! =P

Edit: Volgens mij had ik er hier op GS al een update over gelezen, maar is t niet helemaal tot me door gedrongen ofzo! Want ik wist wel dat ie kon highlighten…

Maar als je dat gebruikt he, moet je er daarna dan ook nog poeder overheen doen om het wat egaler te maken of is dat niet persee nodig?

ik heb een concealer van loreal omdat ik het heel veel gebruik en dan kan je er moeilijk 30 euro aan uitgeven! vroeger wel die van clinique gebruikt, was ook heel goed!

Ik heb een concealer van maybeline.

Concealer is écht het belangrijkste in mijn collectie;)

Dekt deze écht heel goed?

Hij staat in de cosmopolitan op blz. 32!

Waar Hadewych Minis niet zonder kan…

wou hem gaan komen. fijn om te weten at ie goed is!!

Hebben ze het ook voor de getinte huid :astonished:?

Ja, sinds kort is Touche éclat er ook in tint ‘4’ voor de gekleurde huid !

meer mensen met goede ervaringen?
(of slechte)

up