YSL - Parisienne

Hoi meiden!

Ik heb van mijn o-zo-lieve vriendje de parfum Parisienne van Yves Saint Laurent gekregen! Heerlijk is ie.

Maar ik zit met een (?) probleem. Normaal zit in elk parfumflesje een slangetje tot beneden, zodat de parfum eruit gepompt kan worden. In mijn flesje dus niet! Er zit maar een ‘stokje’ in van 1 cm, dus volgens mij kan ik geen parfum opspuiten als de parfum verder leeg gaat?

Het is een héél ingewikkelde uitleg, hopelijk heeft een van jullie deze parfum en kan je mij zeggen dat dit normaal/abnormaal is :stuck_out_tongue:

Ik heb trouwens een fles van 50 ml.

Ik heb hem niet, maar als het niet hoort kun je altijd even terug gaan naar de winkel lijkt me

Ondersteboven houden? Dan kan je er iig iets langer mee :wink:

als je zo eens op internet rondkijkt zie je bij foto’s idd het slangetje niet diep gaan. blijkbaar hoort het zo. Als het toch niet werkt na die cm, ga je gewoon even bij een parfumerie langs denk ik zo? zij kunnen je zeker verderhelpen!

naar parfumerie gaan , ze kunnen je een andere pompje opzetten denk ik :thinking:

ik ga vanmiddag eerst bellen en daarna langsgaan als het nodig is. toch vervelend zoiets :face_with_raised_eyebrow:

Dat dacht ik ook bij mijn parfum: Madame maar hij is nu, na een half jaar gebruik, toch zichtbaar. Het slangetje is meestal doorzichtig en daardoor niet zichtbaar in een kleurloze vloeistof.
Maar als ik jou was, gewoon naar een parfumerie toe gaan en kijken wat zij zeggen.

Hopelijk heb je er wat aan.

Kus.

Haha, ik heb het onder een felle lamp gehouden, en idd make_up_geek, dan zie je héél lichtjes een slangetje :stuck_out_tongue: paniek voor niets dus. Heel erg bedankt!!

parisienne is zo lekker, haha. En wat lief van je vriendje :grinning:

Mooizo, want een zichtbaar slangetje is neit mooi, dus ik snap wel waarom ze het doen.

Kus