Youtuber zijn

Ik wil dus al héél lang een youtube kanaal starten met vlogs, video’s over beauty en lifestyle en dat soort dingen. Ik heb al een kanaal en een paar filmpjes die nog niet online staan. Het enigste is dat ik bang ben… Ik ben van school veranderd omdat ik moest afstromen en dat niveau zat niet op mijn oude school dat alleen voor havo en vwo was. Maar op die school zitten dus àl mijn “haters” /: Ik ben heel erg bang dat ze me weer gaan pesten en wéér het halve dorp tegen me opzetten…
Iemand advies?

Je hoeft het ze toch niet te vertellen? Ik heb zelf nu bijna een half jaar een kanaal, maar eerlijk gezegd heb ik het nog niemand uit mijn omgeving verteld.
Gewoon doen als jij het graag wil!

Om heel hard te zijn heb je eigenlijk twee keuzes, wat natuurlijk weer een rotkeuze wordt.

1. Je kunt je niks van deze idioten aantrekken en doen wat je wil. (ja dat is moeilijk, I get it)
  2. Je kunt je aanpassen en dit eventueel later doen, als je je daar safer bij voelt. Bijvoorbeeld als je van school bent, of zodra je vrienden hebt gemaakt en je op je school op gemak voelt.

Ik heb op mijn school al vrienden, want zit bij vriendinnen in de klas.
En de eerste keuze probeer ik al, maar dat is inderdaad erg moeilijk.

Dit ja. Ik zelf kreeg op 't begin (4 maanden geleden) heel veel haat reactie’s maar nu niks meer :slightly_smiling_face: