Youtuber RayWilliamJohnson =3: Fake and Gay?

Ik lach me wekelijks vaak kapot om Youtuber RayWilliamJohnson met zijn =3 (Equals Tree) Episodes. Deze dude reviewed fail video’s.
Met zijn uitspraken als ‘Two Camels in a Tiny Car’, ‘Squiads’, (Eekhoorn Aids), en ‘Fake and Gay’, heeft hij zijn eigen stempel gezet. Even een paar episodes van =3.

[b]A new Jesus?
Don’t call me fat!
Kick ass Grandma
De nieuwste: OH MY GOSH!

Doing Your Mom Song
Channel RayWilliamJohnson =3[/b]

grrr… hij is van mij…

Hier nog een fan :3 Ik houd van zijn videos. I’m just sayin’.

Haha, droog :’)

Haha, en de laatste tijd met dat ‘your alcoholic dad…’

ik vind dr niet zo veel aan eerlijk gezegd.

off topic; heb jij dat topic van een meisje dat zelf gemaakte nagellak verkocht gesloten? want weet je dan wie dat topic had aangemaakt? thanks. :’)

Haha hij is vet grappig

That asian dude. Hij is echt grappig… ook leuk dat ie telkens fun maakt van zichzelf. Hahaha…

die “O my gosh” video is echt totally awsome.
En ik geloof dat vriendlief die gast al een keer aan mij had laten zien, toen vond ik het ook al zo geweldig. Hij heeft trouwens ook echt supergaaf behang.

“Ah, i dind’t must to look at this video, now i have the drive to go outside and trow pigions up upone the power line”.
]Die gekke man
:grinning_face_with_smiling_eyes:

En…

(Bambi die word aangereden door een sportwage en sirieus gelanceerd word)
“I believe i can fly”.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[url=http://www.youtube.com/user/raywilliamjohnson?blend=1&ob=4#p/u/23/fam-F-PmCC0]Bambi’s hit by…[/url

Upje :slightly_smiling_face:
Hij moet alleen wel weer met een nieuwe belachelijke en briljante uitspraak komen, bijvoorbeeld: ‘Two dancing couliflowers on a bed of dirt’… okay dat was lame, mja verzin het ook ter plekke :see_no_evil:

hij is mijn held :dancing_women:

Oh geweldig vind ik hem !! Ik kijk al een tijdje en ik blíjf ook kijken haha :stuck_out_tongue:

Iedere zondag en woensdag maakt hij zijn episodes… ik kijk nu al weer uit naar de woensdag. :slightly_smiling_face:

Haha. Ook een fan hier :]

Haha, paar dagen geleden had ik hem ook bij toeval gevonden met een vriendin !
Hij heeft echt leuke filmpjes :stuck_out_tongue:
I like it :grinning:

hihih
geweldig die gast :stuck_out_tongue:

Soms trekt ie toch een raar hoofd :stuck_out_tongue:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
sorry, maar ik haat het als dingen die ik leuk vind bekend worden (in nederland dan in de VS enzo is ie al best bekend

hij is echt geweldig! ik volg ook zijn 2e channel; BreakingNYC

Zo voel ik me ook nu =(

Ik volg BreakingNYC ook :relieved: