Youtuben?!

[b]Haaaaai meiden! [ en misschien jongens (: ]

Sinds een jaar ben ik helemaal into youtube video`s kijken ,
ik wil dit zelf ook heeeel graag gaan doen.
Het is eigenlijk heel simpel gewoon je video uploaden,
alleen ik klik maar steeds op de ‘annuleer’ knop.
Dit komt omdat ik bang ben voor de reacties uit mijn klas bijvoorbeeld,
ik weet dat omdat ik het super leuk vind hier eigenlijk niks van aan moet trekken. ik trek me eigenlijk nooit zoveel aan van wat andere denken maar met videos maken wel ik weet ook niet waarom.

Wat vinden jullie dat ik zou moeten doen ?
ik zit er echt mee , want iedere dag heb ik wel zo`n moment ‘kom ik ga filmen en dan niet online zetten’

Heel veel liefs , xxxxx[/b]

Gewoon doen.

doen! of maak een ander account aan waarop niemand uit je klas je kent. ze zullen je heus niet meteen vinden, en als ze dat doen komt dat door de vele vieuws en dan is er niets om bang voor te zijn. (: Als je geen leuke reacties krijgt, dan verwijder je het toch gewoon weer?

Ik vind ‘gewoon doen’ een beetje snel gezegd, we weten namelijk helemaal niet over wat soort video’s je het hebt en dit maakt best veel uit, kijkend naar wat voor reacties erop zouden kunnen komen.
Maar in principe: als je iets wilt inderdaad gewoon doen, als jij het leuk vind waarom niet?

Zoals Jaseyrae zegt, wat voor video’s zijn het?

Gewoon doen joh en niks van aantrekken als je (negatieve) reacties krijgt. Als jij het leuk vind om te doen moet je dat vooral doen!

Doen! Ik upload ook videos op youtube. Maar inderdaad wat voor videos plaats jij? Ik maak filmpjes over bepaalde series namelijk.

Je moet eerst nadenken of de video’s die je op internet zet ook voor later geen problemen gaan zorgen (bijv. dat je baas ze te zien krijgt of iets in die trend). Is dat niet het geval dat gewoon doen? Je kan zo anoniem blijven als je zelf wilt. Als je je naam niet noemt etc. dan kunnen ze je daar ook niet op vinden. Dan kunnen je klasgenoten je alleen bij toeval vinden.

2 keuzes;
1ste keuze: gewoon doen, maar dan heb je een kans dat je negatieve reacties krijgt. een meisje waarmee ik in de klas zat had ooit een filmpje op youtube geplaatst waarop ze zong… en toen vond een jonge uit mijn klas het en heeft via sms/twitter naar de hele school gestuurd, uiteindelijk is ze weggepest.

2de keuze; niet doen, maar het is iets wat je leuk vind om te doen en het zou jammer zijn als je die kans liet schieten. ik zou het ook graag willen doen het is een leuke bezigheid.

ik zou voor de 1ste gaan, je hebt weinig kans dat iemand je herkent zolang je reallife vrienden niet hebt als youtube vrienden.
maar als je safe wilt spelen en je de hele tijd bang gaat zijn dat er iemand achterkomt en negatief commentaar gaat geven moet je jezelf die stress niet aandoen. wat je ook doet mensen zullen altijd wel iets vinden om slecht commentaar op te geven.

succes met keuze maken :wave:

dankjewel voor alle reacties ! <3
ik wil music video`s gaan maken , zegmaar een soort van ‘playbacken’ op een liedje met effecten er om heen!

xxxx <33

je zou eventueel eerst ook op prive ofzo kunnen zetten, ja weet niet, en dan als je er heel zeker over bent ze gewoon echt online zetten.

ooh dat is leuk! En dat is echt niet zo snel beschamend! Gewoon doen als jij het leuk vindt! En als mensen het vinden, wat dan nog. Dan zien ze wat jij leuk vindt, en daar is niets raars aan :slightly_smiling_face:

Ja klopt , dat heb ik ook vaak in m`n hoofd. ik denk dat het vooral komt doordat een jongen uit mijn klas een filmpje heeft gemaakt toen hij 8 was ofzo , dat heeft hij blijkbaar verteld , en nu weet heel de klas het en soms worden daar dus opmerkingen over gemaakt die soms best vervelend kunnen zijn.
weetje , ik denk dat ik het gewoon ga doen ! ik zit er al zolang over te twijfelen , en dat alleen om reacties van mensen die ik ken!

Allemaal heel erg bedankt !!! <333

^ goed zo :slightly_smiling_face:! Enneh… Mag ik ze zien? :stuck_out_tongue: (nu ben ik dus nieuwsgierig hehe)

Ja ! ik ga ze er zo snel mogelijk op zetten , ze staan namelijk nog op de oude computer. ik ben nu echt blij (A)

:slightly_smiling_face: