youtube

Heyy,
Ik denk er over om een youtube kanaal te maken, en dan in het Engels. Maar ik weet het niet zo zeker, want als m’n klas er achter komt enzo… dan gaan ze er vast lullig over doen. Maarja, is hier iemand die een youtube account heeft, en ervaring heeft met reacties van je omgeving en al die dingen? Alle tips zijn welkom :wink:
xxx

Iemand?

Op youtube zijn filmpjes die je helpen met op te starten. Maar je hoeft het je omgeving niet te vertellen als je niet wilt. Of wil je echt filmpjes maken waarbij je jezelf in beeld ziet? Dan is er de kans dat je negatieve reacties krijgt, maar die kunnen ook van vreemden komen. Je moet je daar dan overheen proberen te zetten en gewoon te doen wat je leuk vindt.

Dankjulliewel!! :wink:

Gewoon doen meid, als je dingen niet wilt doen omdat andere mensen daar negatief over denken kun je je maar beter meteen helemaal afsluiten van de wereld. Dergelijke negatieve reacties komen toch vaak genoeg uit jaloezie dat jij wel durft te doen wat je leuk vind en zij niet :wink:

Hey, ik wilde ook altijd al iets doen met filmpjes, toen ik erachter kwam hoe youtube werkte heb ik nu zelfs 2 kanalen aangemaakt! Ik vind het superleuk om te doen maar was net als jij beetje ‘bang’ voor de reacties van klasgenoten. Ik heb het gewoon niet gezegd, maar voorderest wel aan iedereen. Nu zijn mn klasgenoten er zelf achter gekomen en ze vinden het superleuk, en stoer! Haahaaa dat maakt het nog leuker! :slightly_smiling_face: Je krijgt echt superveel leuke reacties! Als filmpjes maken iets is wat je echt heel leuk vindt en dat het je niet gaat om het geld of de beroemdheid oid zou ik zeggen: Ga ervoor! :grinning:

Heel erg bedankt allemaal!! Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen, haha! Inderdaad, niet om “beroemd” te worden ofzo maar ik vind het gewoon super leuk :slightly_smiling_face: