Youtube vragen

Hoi allemaal!
Ik heb, als beginnend blogger en youtuber, veel vragen over google+ en youtube. Het is na mijn mening allemaal best onduidelijk. Mijn probleem: jaren, jaren geleden heb ik een youtube account aangemaakt. Wanneer je de accountnaam achter youtube.com/ neerzet, kom je op mijn kanaal. Nu ik een nieuw kanaal heb aangemaakt (of nieuw google+ account, i don’t know) kom ik niet meer op het nieuwe kanaal terecht wanneer ik de nieuwe naam achter de youtube.com/ url zet. Weet iemand hoe dit komt?

Ook heb ik mijn oude kanaal ooit aan mijn blog gekoppeld, maar zoals je begrijpt wil ik mijn nieuwe kanaal daar nu aan gekoppeld hebben. Op de een of andere manier lukt dat niet door dat mijn oude account de beheerder is?! Misschien stel ik nu een aantal heel domme vragen, maar ik hoop dat hier iemand is die mij hiermee kan helpen.

Thanks alvast! X

Uhm… Youtube is inderdaad onduidelijk.
Is het inmiddels al gelukt? Via je blog kom ik namelijk wel op je youtube-kanaal uit, waarop je enkele dagen geleden nog iets hebt gedaan.

Het is mij inmiddels gelukt dat je nu wel op mijn youtube kanaal komt als je de website intypt: youtube.com/ (naam). Nu nog dat youtube kanaal (want het is tegelijkertijd ook een google+ kanaal) aan mijn blog zien te koppelen.