Youtube make-up inspiratie gezocht

Hallo iedereen

ik ben een 18-jarig meisje dat op zoek is naar een goede youtube inspiratiebron voor make-up.
Ik zou graag wat meer make-up looks zien die gaan bij iemand met een zeer lichte huid, blond haar en blauwe ogen (zoals mij). Ik heb zelf al wat gezocht op youtube, maar ik heb nog niet echt gevonden wat ik zocht.

Lauren Curtis komt heel erg in de buurt en ik vind haar ook goed, maar ze heeft zowat altijd een spraytan op, waardoor haar huid toch niet zo licht is als die van mij en waardoor ze (denk ik) vaak donkerdere make-up gebruikt dan dat mij zou staan.

Iemand suggesties?

Onze trots Nikkietutorials! En dan heb ik ook nog wel wat mensen die ook een lichtere huid hebben maar niet perse blauwe ogen of blond haar. Maar ik vind Kathleenlights, Jaclyn Hill en Sophdoesnails ook top!
Jeffree Star kan opzich ook! Maar van hem moet je wel echt houden, het is je type of niet.

Dankje!

atleeeey

Late reactie,

ik vind NikkiTutorials zo fake… Ze is ontzettend lief enzo, maar die makeup, ugh.

Ik gebruik Roxxsaurus als inspiratie, simpel, maar supermooie every day looks! Voor blond haar en blauwe ogen werkt het echt goed wat mij betreft. Verder zit ik met hetzelfde probleem.