Youtube Kanaal

Hey lieve mensen,

Mijn naam is Anouk. Ik ben heel erg druk met youtube en vind video’s maken het leukste om te doen. Ik maak video’s over Gilles de la Tourette, Vlogs, en nog veeel meer. Zouden jullie een kijkje willen nemen op mijn kanaal? En als je de video’s leuk vind druk dan natuurlijk op de abonneer knop.

https://www.youtube.com/channel/UCxC8oiSjWQ0vOvcC0D2nbyA?view_as=subscriber

Liefs Anouk :hugs:

Haii,

Ik heb even een kijkje genomen. Het ziet er goed uit! Ik zal in ieder geval zo even abonneren :wink:
Ik wil ooit ook iets met YouTube gaan doen, maar ik vind het persoonlijk heel moeilijk om met gemene reacties om te gaan, dus ik begin er voorlopig liever niet aan. Ik ben in ieder geval blij voor je dat het zo leuk vind, blijf er zeker mee doorgaan! En niet opgeven, als je je best doet kan je een hoop bereiken! :bowing_man:

awww Thanks Casparah! Die reacties zullen alleen van mensen zijn die jou eigenlijk helemaal niet kennen… Is niet leuk om te lezen maar zegt wat over hun niet over jou. Leuk dat je gaat abonneren :kissing: thanks <3

No problem! :wink:

En ja, daar heb je gelijk in! Ik moet sowieso ook aan mijn zelfvertrouwen werken, en dat gaat redelijk. Ik denk dat als ik me wat zekerder voel, dat ik dan ook eens aan YouTube zal beginnen :grinning:

Reclame maken is niet toegestaan.